0
0 Kč
Objednat zboží v košíku
Právě se nacházíte zde
    
»»»
www.hifionline.cz » Stereo Receivery » YAMAHA R-N500
Vyhledávání

Katalog produktů

Anketa
Napište nám
!TOP produkt
YAMAHA R-N500
Detailní informace
Výrobce YAMAHA
Kód produktu YRN500
Stránky výrobce Otevřít odkaz
Katalog výrobce Stáhnout PDF
   
Záruční doba 24 měsíců
Recyklační poplatek
zahrnut v ceně
12 Kč
Jednotka nákupu kus

Nákupní košík
Barva
Skladové zásoby
Vyprodáno
Vyprodáno
Koupit jednotek

YAMAHA R-N 500 - síťový receiver - back
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver - back
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver DO
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver DO
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver Black
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver Black
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver zapojení
YAMAHA R-N 500 - síťový receiver zapojení
YAMAHA R-N500 - inside
YAMAHA R-N500 - inside
YAMAHA R-N500 - inside det
YAMAHA R-N500 - inside det

Popis produktu
Popis produktu
Dotaz k produktu
Dotaz k produktu
Hlídat zboží
Hlídat zboží
Diskuse (109)
Diskuse (109)

Užijte si steroposlech z jakéhokoli digitálního nebo analogového zdroje audiosignálu.
Tento sofistikovaný stereofonní přijímač je vybavený LAN připojením pro streamování hudby z Internetové nebo místní sítě s podporou AirPlay a DLNA, digitálními vstupy s Burr Brown převodníky 24/192kH, MM s předzesilovačem pro gramofonovou přenosku a analogovým tunerem pro střední a velmi krátké vlny ( AM / FM ) .

Na předním panelu nechybí USB vstup pro digitální přehrávání z přenosných mp3 přehrávačů nebo tabletů. 
Veškeré síťové digitální zdroje můžete ovládat přiloženým multifunkčním Dálkovým ovladačem. Data ( názvy skladeb, alba apod.) se zobrazují na přehledném displeji, kde můžete přepínat i jeho funkčnost, takže lze zobrazit i čas přehrávané skladby podobně jak na CD přehrávači.
Přehrávání z NAS úložišť je tak nadmíru přehledné a intuitivní. Navíc lze Receiver ovládat pomocí aplikací přímo z "chytrých" telefonů, tabletů nebo produktů od společnosti Apple.
Nechybí ani podpora Internetových rádií, které můžete uživatelsky třídit, výstup pro subwoofer pro provoz ve větších prostorách nebo pro podporu Domácího kina ve stereofonním režimu.

Stereo receiver Yamaha R-N 500 má solidní celokovovou konstrukci - čelní panel z kartáčovaného hliníku, celokovové chassis a na výkonovém stupni je osazen diskrétními tranzistory s dostatečným výkonem.
Na předním panelu jsou dostupné veškeré ovládací prvky včetně oblíbeného variabilního regulátoru Loudness, kde můžete plynule ovlivnit okraje kmitočtového pásma podle hladiny výkonu nebo kvality nahrávky. Nechybí ani funkce "Direct", kdy vyřadíte nepotřebné funkce a dáte prioritu krátké signálové cestě pro audiofilský poslech kvalitních nahrávek.






Technické specifikace výrobce:

Network section DLNA Version 1.5
File Format MP3, WMA, MPEG4, AAC, WAV, FLAC
AirPlay Yes
Minimum RMS Output Power (8 ohms, 20 Hz-20 kHz) 80W + 80W (0.04% THD)
Maximum Power (4 ohms, 1kHz, 0.7% THD, for Europe) 105 W + 105 W
Maximum Power(8 ohms, 1 kHz, 10% THD) 115 W + 115 W
High Dynamic Power/Channel (8/6/4/2 ohms) 105/ 125/ 150/ 178 W
Frequency Response 0 ± 0.5 dB / 0 ± 1.0 dB
Total Harmonic Distortion (CD to Sp Out, 20 Hz-20 kHz) 0.015% (40 W/8 ohms)
Signal-to-Noise Ratio (CD) 100 dB (CD Direct on, 200 mV)
Audio In / Out 10 / 2
USB Input Yes
Subwoofer Out Yes
Remote In / Out Yes
FM 50dB Quieting Sensitivity (IHF, 1 kHz, 100% Mod., Mono) 3 µV (20.8 dBf)
FM Signal-to-Noise Ratio (Mono/Stereo) 71 dB / 69 dB



Tento produkt již není v nabídce a byl nahrazen modelem R-N602
 

Dotaz k produktu YAMAHA R-N500

Dotaz:
Váš telefon:


Váš e-mail:


Opište kód:
 
auriol
Hlídat produkt YAMAHA R-N500
Vyplňte prosím e-mail, na který si přejete zaslat upozornění při poklesu ceny nebo naskladnění produktu.
Zrušit zasílání upozornění můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v e-mailu nebo po přihlášení v zákaznické části.


29.11.2013 17:45
Yamaha R-N 500 vs. Onkyo A-5VL | od: Anonym
Dobrý deň, zaujal ma tento zosilovač. Vedeli by ste ho porovnať s Onkyo A-5VL? Malo by zmysel prejsť z Onkya na túto Yamahu? Repro k tomu by boli dva rôzne páry. Repro A by bolo Wharfedale Diamond 10.2 na ozvučenie TV (filmy a hry). Repro B by boli KEF LS50 na ozvučenie blízkeho posluchu hudby z PC. Pomer: hudba 70%; filmy, hry 30%. Využitý by bol aj pre-out na subwoofer, ktorý ale zatiaľ nemám vybraný.
02.12.2013 08:36
Re: Yamaha R-N 500 vs. Onkyo A-5VL | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvukové porovnání jsem s tímto Onkyem A-5VL neprováděl, takže se nemohu vyjádřit. Nicméně Yamaha R-N 500 si po našich poslechových testech zasloužila vysačku Top Produkt právě pro její zvukovou kvalitu a obrovskou výbavu. K Yamaze můžete připojit prakticky cokoliv. Proti Onkyu má více digitálních vstupů, které můžete využít i pro TV nebo Multimediální centrum a je vybavena vstupem LAN pro domácí síť, takže hudbu můžete přehrávat ze síťového úložiště ( NAS ) nebo přehrávat skladby bezdrátově z přenosného zařízení ( Smart Phone, Tablet ) přímo do Yamahy - podmínkou je pouze Wi-Fi router. Musím říci, že streamování souborů ALAC ( Apple Lossless Audio Codec ) přes AirPlay mne velmi mile překvapilo. Zní v podstatě stejně, jako z jakostního CD přehrávače a ještě navíc displej umí zobrazit i ubíhající čas skladby včetně názvu přehrávaného souboru a alba, což je velice komfortní. Přehrávání z USB sticku je rovněž bezproblémové. V neposlední řadě lze k Yamaze připojit jakostní reproduktorové kabely vybavené běžným průměrem banánků - což vřele doporučuji. Výborně hraje s těmito kabely od Dynavoxu : http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/
03.12.2013 22:00
Re: Re: Yamaha R-N 500 vs. Onkyo A-5VL | od: Anonym
Vedeli by ste ho porovnať s nejakým iným zosilovačom z Vašej ponuky? Nech by som si vedel predstaviť kam ho kvalitatívne radiť? Ako na tom bude zvukovo napríklad s cenovo zrovnateľnými AVR od Yamahy? Napr. YAMAHA RX-V773? Tiež ste napísali, že cena bude stúpať. Viete aj povedať v akom časovom horizonte a na akú cenu sa môže dostať?
10.12.2013 16:15
Re: Re: Re: Yamaha R-N 500 vs. Onkyo A-5VL | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, cena stoupne v roce 2014 asi o 10%. Kvalitativně lze zvuk trošku přirovnat k zesilovači Cambridge Audio Azur 350. Zvuk je rovněž sytý, kulatý a klidný. Pokud nejste posluchačem převážně klasické hudby, kde je potřeba připlatit si u zesilovače za větší rozlišení detailů, bude Yamaha dobrým sluhou pro Rock, Pop, Elektroniku apod. Srovnávací poslechový test jsem s RX-V773 neprováděl ale podotýkám, že AVR od Yamahy lze poslouchat i ve stereu, což se o většině komerčních značek říci nedá ..
02.12.2013 20:08
posluch hudby | od: Jano
Odporucili by ste mi tento receiver na pocuvanie hudby typu PINK FLOYD, U2, Dire Straits, Nirvana, Sade a ake regalove repro by ste mi k nemu odporucili? Nie je YAMAHA skor pre tvrsi rock? Izba cca 25m2. Resp. aky stereo receiver z vasej ponuky by ste mi na dany ucel odporucili- nemusi mat sietove funkcie ani 2.zonu, ale USB by potesilo do ceny 13 000.dakujem
03.12.2013 13:57
Re: posluch hudby | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, uvedené žánry jsem testoval a můžete být v klidu. Tato Yamaha kreslí prostorovost solidně, takže přenese i atmosféru nahrávky, ostrý vtíravý zvuk se nekoná .. Pokud investujete do solidní kabeláže k repro, ( třeba Dynavox ) budete určitě spokojený. Zanedloho se bude cena zvedat, tak neváhejte ..
06.12.2013 17:45
Porovnání | od: wenec [kinstv@seznam.cz]
Dobrý den, mohl bych poprosit o zvukové porovnání s ostatními zesilovači? Slyšel jsem např. kombinaci Aurum Cantus a Vincent SV 400, zvuk byl velice příjemný, detailní, zábavný. Jaké se hodí k tomuto reciveru regálové případně sloupové bedny? Díky
10.12.2013 01:19
Re: Porovnání | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud jste již slyšel uvedenou sestavu a takto na Vás působila, bude problematické hledat v dané ceně adekvátní náhradu .. Yamaha je ve své ceně nadstandartně vyrobená a disponuje mimořádnou konektivitou. Vincent + Aurum Canrus není zdaleka v takové výbavě, ale umožňuje poslech z NASu Synology přímo přes USB . Zobrazení prostorovosti a živý přednes je u Vincenta s Aurum Cantus velmi na vysoké úrovni. Uvedená Yamaha působí temněji a zvuk je jakoby zakulacenější .. K Yamaze bych doporučil regálovky Aurum Cantus Leisure 2 SV mkII, které zesilovač " probudí " a případně je doplnit subwooferem Rumble 8 nebo Rumble 10, podle velikosti místnosti. A bude to tam .. :-)
12.12.2013 09:04
Re: Re: Porovnání | od: wenec [kinstv@seznam.cz]
Můžete prosím více rozvést pojem zakulacenější? Děkuji
16.12.2013 15:27
Re: Re: Re: Porovnání | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvuk není příliš analytický ale spíše hutnější a příjemnější na poslech i starších rockových nahrávek. Solidní basový fundament zvládne uživit i větší sloupové reprosoustavy a to není v této cenové kategorii běžné .. Pokud chcete vybrat vhodné repro pro Vámi preferované žánry s ohledem na rozměry poslechového prostoru, neváhejte mne telefonicky kontaktovat ..
26.12.2013 15:55
dotaz | od: Jirka Hošek [jirkaozzyhosek@seznam.cz]
dobrý den doporučil byste mi tuto yamahu nebo onkyo nr525 a jaké reprobedny díky za odpověd
31.12.2013 09:21
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud váháte mezi D.kinem anebo stereem, tak určitě stereofonní Yamahu :-) Výběr repro je na delší diskuzi, hraje roli prostor, žánry a nakonec i věk - ozvěte se mailem ..
27.12.2013 18:17
porovnání s Onkyo TX-8050 | od: Ondrej Šebela [ondrejsebela@gmail.com]
Dobrý den, a kdyby jste měl tento receiver porovnat s Onkyo TX-8050? Chtěl bych poslouchat hodně vážnou hudbu, ale obecně poslouchám prakticky všechny žánry. Jako repro bych chtěl Quadral Argentum 390 nebo možná Tannoy Mercury V4i? Děkuji
31.12.2013 10:05
Re: porovnání s Onkyo TX-8050 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, odpověď Vám odešla na mail ..
22.01.2014 09:29
Re: Re: porovnání s Onkyo TX-8050 | od: bh [bh69@centrum.cz]
Škoda, odpověď by mne také zajímala ...
26.11.2014 15:03
Re: Re: porovnání s Onkyo TX-8050 | od: Anonym
Dobrý den, také by mě zajímalo porovnání těchto přístrojů. Bylo by možno zveřejnit váš názor nebo mi ho zaslat na mail? Děkuji P.Š.
01.01.2014 17:20
doporuceni | od: jan [jan-schejbal@seznam.cz]
DOBRÝ DEN, je tento stroj YAMAHA R-N 500 vhodný pro repro SONUS FABER VENERE 2,5. nejde ani tak o cenu ale nic lepšího jsem nenašel. i když to poskládám. Podmínky ( loudness, airplay)
01.01.2014 17:50
yamaha | od: honzík [nokon@centrum.cz]
Dobrý den,můžu Vás touto cestou poprosit o doporučení regálových reproduktorů pro tento reciever,poslechová místnost je 6m na 4m a je podkrovní (zkosené stěny),žánr-hard rock,metal,děkuji a jsem s pozdravem.
22.01.2014 09:36
Re: yamaha | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nezaškrtnul jste, že požadujete odpověď, takže takové dotazy se ke mě nedostanou .. Na dané žánry bych doporučil kombinaci 2+1, aby jste si zvuk mohl v podkroví lépe přizpůsobit. S Yamahou hraje výborně švédská značka Dynavoice, takže model Definition DM6 http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/regalove/1848-dynavoice-definition-dm-6/ a subwoofer třeba Rumble 8 nebo 10 http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/subwoofery/1612-proson-rumble-r-8/
05.01.2014 20:50
hlasitost Yamaha r-n500 | od: Milos [macejech@centrum.sk]
Mam receiver Yamaha r-n500 a zaujimalo by ma preco net radio pocuvam pri-50 hlasitosti a FM radio -20 ked chcem rovnaku hlasitost.Dost ma to znervoznuje a neviem ci je to chyba alebo sa to da nejak nastavit alebo ci to tak ma byt.Dakujem Macejech
22.01.2014 12:20
Re: hlasitost Yamaha r-n500 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, toto pravděpodobně běžný jev.Síla zvuku analogových stanic je závislá mimo jiné také na kvalitě příjmu. Problém jsem otestoval na stanici Radiužurnál a Internetová verze byla o poznání hlasitější ..
13.07.2014 16:47
Re: hlasitost Yamaha r-n500 | od: rado.h [hrusik.rado@t-zones.sk]
Mala by sa dať nastaviť hlasitosť jednotlivých vstupov, OPTION-VOLUME TRIM, nemám tento receiver ale yamaha to tak máva, treba skúsiť.
09.01.2014 22:59
Porovnanie s Topaz | od: Ron
Dobry den pan Holzner, mozete prosim porovnat tuto yamahu s CA Topaz SR10? Dakujem. R.
22.01.2014 13:30
Re: Porovnanie s Topaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přímé porovnání nemám k dispozici ale charakter zvuku je obdobný - sytý a neagresivní
13.01.2014 20:51
ALAC format | od: peter
Dobry den, zvladne prevodnik YAMAHA R-N 500 aj ALAC format vo vysokom rozliseni napr. 192/24?
22.01.2014 13:25
Re: ALAC format | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, jak jste to s podporou těchto formátů myslel ? Z USB úložiště HiRes ALAC podporován není .. FLAC 24bit/192 kHz ano. Lze však soubory m4a streamovat z NASu přes AirPlay ( respektive po drátu ) do Yamahy. Digitální vstupy na Yamaze nemají s formátem souboru nic společného a podporují vstupních 192/24.
22.01.2014 11:37
Koncový stupeň | od: Anonym
Dobrý den. Víte jakými tranzistory je osazený koncový stupeň zesilovače? Předpokládám, že je to "nějaká čína". V současné době Mám Denon AVR 1306. Zde jsou čínské darlingtonové tranzistory. Zajímá mě jestli v případě změny bude nějaký kvalitativní posun. Hudbu streamuji z NASu přes Logitech Squeezebox duet-http://www.logitech.com/en-us/support/3817?crid=409.
14.03.2014 10:46
Re: Koncový stupeň | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Yamaha R-N500 je osazena ve výkonové části dvojicemi japonských tranzistorů SANKEN 2SA1695 a 2SC4468. Zvukový rozdíl by jste měl zaznamenat :-)
23.01.2014 21:05
Je vhodne Heco music colors200? | od: Anonym
Dobry den, chcel by som sa opytat ci sa k nej hodia stlpove reproduktory Heco music colors 200, pripadne Monitor audio BX5. Mozete tuto Yamahu po zvukovej stranke porovnat s Marantzom PM6005?, pripadne Rotel RA11? Vopred dakujem za odpoved.
24.01.2014 00:17
Re: Je vhodne Heco music colors200? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, osobně zrovna basové reproduktory z boku skříně nepreferuji, ale domnívám se, že v dané ceně nic lepšího k Heco MC 200 nevyberete .. Takže máte mé doporučení :-)
03.02.2014 19:52
spotify... | od: detail74 [vk740518@gmail.com]
dobrý den,mám 2 dotazy... bude Yamaha R-N 500 podporovat nebo již podporuje Spotify?... mohu tento zesilovač zapojit k těmto reprobednám?... DACORD 208T Parametry • Dvoupásmové reproduktory • Zdvojený basový reproduktor : 8" • Zdvojený výškový reproduktor : 1" • Výkon (RMS) : 300 W • Impedance : 4 Ohm • Citlivost (SPL/1m) : 96 dB • Kmitočtový rozsah : 70 Hz až 18 kHz nevím o těchto repro vůbec nic a na netu nejsou žádné iformace,..... děkuji za odpověd
03.02.2014 21:54
Re: spotify... | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, co se týká reprosoustav, jsou určeny spíše k profesionálnímu ozvučení diskoték, ale pokd je máte pro domácí použití, tak je připojit můžete. Na dlouhodobý vysoký výkon ale nedoporučuji. Co se týká podpory SPOTIFY - vkládám oficiální tiskovou zprávu: "Yamaha s potěšením oznamuje, že je možné aktualizovat firmware pro recivery modelové řady 2013/2014 s podporou Spotify Connect . Majitelé Yamaha AV přijímačů (seznam kompatibility níže), kteří mají Spotify Premium předplatné, mohou mít ode dneška na svém AV recieveru přímý přístup k milionům skladeb a přehrávat v nejlepší zvukové kvalitě. Integrace Spotify Connect na Yamaha AV reciever poskytuje přístup k téměř neomezenému výběru hudby, který se nachází v komplexní archivu Spotify .Společně s vysoce kvalitním zvukem, který nabízí Spotify a legendární přirozený zvukovým podáním Yamaha přístrojů se může každý těšit na velkolepé zvukový zážitek. Chcete-li používat Spotify Connect, musí zákazník pouze stáhnout zdarma Spotify Connect aplikaci pro jejich smartphone nebo tablet PC. Aplikace je k dispozici i pro PC a notebooky. Pokud uživatel má aktivní předplatné Spotify Premium a připojí kompatibilní Yamaha AV receiver může bohatou nabídku hudby okamžitě použivat. Každý, kdo vlastní kompatibilní Yamaha AV přijímače a chce Spotify Connect vyzkoušet, může si nastavit bezplatný Spotify Premium účet po dobu 30 dnů. Více informací na spotify.com/yamaha Aktualizace je nyní dostupná pro modely: CX-A5000, RX-A3030, RX-A2030, RX-A1030, RX-A830, RX-A730 RX-V775, RX-V675 Aktualizovat lze pře menu AV recieveru. Další modely budou následovat."
13.02.2014 15:49
Prosím o doporučení | od: m62 [mensik62@seznam.cz]
Dobrý den,prosím o doporučení přístroje.Váhám mezi Yamaha R-N 500 a Onkyo TX 8050.Vím,že je to složitější ,ale alespoň rámcově.Jěště prosím o doporučení regálových reprosoustav.Líbí se mi :Monitor Audio Bronze BX2,Klipsch Reference RB-61 II,Wharfedale Diamond 10.2 a BOWERS & WILLKINS - 686.Pokoj 20m2.FLAC,Rock-Knopfler atd.Děkuji
23.02.2014 09:49
Internet radio | od: Anonym
Dobrý den, velmi zajímavý přístroj. Bohužel nikde nemohu najít (ani po prolistování manuálu), zda lze do paměti ukládat i internetová rádia. U FM/AM je uvedeno 40 pozic v paměti, u internet radia nic. Lze vůbec net radia ukládat? díky
11.03.2014 13:53
Re: Internet radio | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, oblíbené stanice Internetového rádia si adminujete sám přes web po registraci přístroje na http://yradio.vtuner.com Přeposílám citaci z angického manuálu : "By accessing the following website from your computer's web browser, you can register your favorite Internet radio stations in the Bookmarks folder. – Before you register an Internet radio station, play back any Internet radio station on this unit. – To create the account that is required for registration, you’ll need the vTuner ID of this unit (the MAC address of this unit) and an email address. You can confirm the vTuner ID of this unit in “Information” of the “Network Setup (SETUP menu)” (p.32). http://yradio.vtuner.com/ • Use the external device operation key (s) to stop playback. • Some information may not be available depending on the station."
10.03.2014 17:55
repro | od: Lukáš [lukykell@volny.cz]
Dobrý den, máte s tímto receiverem vyzkoušené i nějaké reprobedny s předním basreflexem?Jsem omezen prostorem od zdi .Prosím případně o nějakou setovou kalkulaci.Děkuji
11.03.2014 13:50
Re: repro | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den. V jaké cenové relaci se mají repro pohybovat a co posloucháte za hudbu ?
12.03.2014 17:14
repro | od: Lukáš [lukykell@volny.cz]
Dobrý den , omlouvám se, že jsem to zapomněl popsat. Cenu reproduktorů bych si představoval kolem cca 10 000,ale nemusí být nutně nové(např. doprodej ze studia, nebo bazar)jen jsem odkázán na přední basreflex, nebo uzavřenou ozvučnici. Nejlepší by bylo regálové repro, ale chápu, že je to na úkor kvality tak bych asi našel i místo na sloupy. Hudební žánr je různorodý ,převažuje disco, pop, rock, retroTv.Žádný jazz,vážná a country hudba. Děkuji
14.03.2014 10:19
Re: repro | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, reproduktory s uzavřenou ozvučnicí nedoporučuji a s předním basreflexem v dané ceně nemám bohužel nic vhodného. Pokud by se Vám podařilo najít vhodné místo, na dané žánry by byly nejvhodnější sloupky od Dynavoice Magic 5ex: http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/sloupove/1784-dynavoice-magic-f5-ex/ Pokud byste ucpal spodní basreflexy přiloženou ucpávkou, tak horní nemá takový zisk a basy by se enormě zesílit neměly ikdyž by repro stálo blízko u zdi ..
18.03.2014 09:35
Porovnani | od: Roman
Dobry den, mohl byste prosim porovnat YAMAHA R-N500 a Onkyo TX-8050? Prosím také o doporučení vhodných regálových repro souprav. Cena cca 10 - 15K? Hudba: Elektronika, rock, grunge, industrial. Díky!
19.03.2014 16:11
Re: Porovnani | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, mě osobně z komerčních značek vyhovuje Yamaha a to i v sortimentu AVR. Technické zpracování a součástková základna je rovněž na solidní úrovniv - viz foto vnitřku. Výrobce nepoužívá nejlevnější součástky ale značkové prvky. ( japonské tranzistory Sanken, kondenzátory NIPPON apod. ) Rovněž přístup a zodpovědnost kunstrukce je v této cenové kategorii spíše vyjímkou - zesílené silové cesty na plošných spojích, hliníkové pasivní chladiče stabilizátorů napětí, indukční blokace elektrilytických kondenzátorů, prostě vše, co je potřeba .. Reproduktory doporučuji v dané ceně Focal Chorus 706, které by měly na dané žánry vyhovovat : http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/regalove/1394-focal-chorus-706/
25.03.2014 17:11
Re: Re: Porovnani | od: Roman
Děkuji za doporučení, pokoj je o velikosti cca 30m2. Co tahle sestava, kterou nabízíte?: http://www.hifionline.cz/akcni-sestavy/stereo-sestavy/1874-yamaha-dls/
26.03.2014 09:58
Re: Re: Re: Porovnani | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pro místnost 30m2 jsou regálovky nedostačující .. Uvedená sestava se švédskými reproduktory DLS bude určitě vhodnější. Její projev je velmi příjemný i v horší akustice. Akce setu je pouze do vyprodání na vystavené reprosoustavy, AVR je originál balený. Mohu do 30m2 vřele doporučit ..
22.03.2014 10:34
Android | od: Honza [jborecky@post.cz]
Dobrý den, lze přístroj ovládat telefonem s Androidem? Je skladem? Děkuji.
26.03.2014 10:09
Re: Android | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano přístroj lze ovládat pomocí aplikace zdarma přenosným zařízením ( tabletem, smartphonem ). Je skladem v černém provedení nyní pouze v setu s repro DLS. Nyní je v ČR vyprodaný, takže pokud chcete mít jistotu nejdříve možného nákupu, klikněte si jej do košíku již nyní .. Naskladnění do ČR se předpokládá až v průběhu května :-(
11.04.2014 15:17
Názor | od: Martin
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na Váš názor ohledně pŕipojení beden Klipsch RF 52 II k tomuto recieveru. Predem dekuji za odpověď.
11.04.2014 15:34
Re: Názor | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, repro Klipsch vnímám jako ostřeji laděné, tato Yamaha ostře nehraje, takže výsledek by mohl být relativně neutrální ..
18.04.2014 10:05
yamaha soavo1 | od: MIRA [mcmirajc380@gmail.com]
dobry den prosim o radu mam reproduktory yamaha soavo1 a nevim jestli radeji zesilovac yamaha as1000 nebo jaky by jste mi doporucil??Diky Mira
02.05.2014 10:06
Re: yamaha soavo1 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nemám dané repro naposlouchané, takže vám neporadím ..
24.08.2014 16:02
yamaha RN 500 | od: robo [robogalgoci@gmail.com]
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať ako by zvukovo sedel tento receiver k reproduktorom BW 685 a ako by malo vplyv na kvalitu zvuku zapojenie bi-wire,ktoré je u obidvoch spomínaných možné. Ďakujem
25.08.2014 12:29
Re: yamaha RN 500 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tento receiver bude dobře šlapat i s BW 685 .. U menších regálových reprosoustav podobné koncepce nebude přínos Bi-Wire nijak dramatický. Spíše bych volil mono wire slušným kabelem : http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/
20.10.2014 10:44
Yamaha RN-500 a Monitor Audio Bronze BX2 | od: Peter [psicore@hotmail.sk]
Zdravim, je Yamaha RN-500 natolko univerzalna, aby dobre zahrala s regalovymi repro Monitor Audio Bronze BX2? Pouzival som Onkyo-TX8020, ktory som uz predal, bol pre mna velkym sklamanim, zvuk bol akysi nezaujimavy a prazdny. Bude Yamaha RN-500 posun vpred? Dakujem za odpoved.
20.10.2014 12:41
Re: Yamaha RN-500 a Monitor Audio Bronze BX2 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tento stereo receiver nám velmi dobře šlape i s repro Aurum Cantus Leisure 2 a Leisure 2SEmkII. Zvuk Bronze BX2 je poněkud sušší, ale vzhledem k tomu, že RN-500 netrpí tenkostí nebo ostrostí zvuku, bude kombinace vhodná ..
06.11.2014 21:08
aké repro k tomuto receiveru Yamaha | od: Ivan Varga [ivanvarga@ttonline.sk]
Dobrý deň , plánujem si kúpiť tento receiver do bežného obýváku cca 6x4m . Aké regálové repro by ste mi odporučili na počávanie napr. PInk Floyd , Sting, Clapton, Cocker, Keb Mo, Tears for Fears , Queen , určite žiadny metal ,heavymetal a podobne. Strop je cca 600-700 euro . Ďakujem
25.11.2014 13:01
Re: aké repro k tomuto receiveru Yamaha | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nezaškrtl jste , že požadujete odpověď - takový dotaz se ke mě nedostane a objevím jej pouze náhodou .. Pro dané žánry mohu vřele doporučit regálové reprososutavy Aurum Cantus Leisure 2SEmkII, které nádherně přenesou atmosféru nahrávky a tato Yamaha si s nimi výborně rozumí. http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/regalove/1530-aurum-cantus-leisure-2-sv-mkii/ Z nedostatku basů mít strach nemusíte, zvuk bude překvapivě dynamický. Leisure 2SEmkII obdrželi ve Francii v roce 2008 ocenění jako nejlepší regálové reprososutavy do 1.000,- Eur (!)
25.11.2014 12:04
dotaz | od: Rosta [opach@masterit.cz]
Koupil jsem si repro XAVIA bonbonus vice zde http://www.xavian.cz/cz/produkty/24/75/Bonbonus je tento AV receiver vhodny pro tyto reproduktory ?Dik za info
25.11.2014 12:48
Re: dotaz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano - bez problémů. Yamaha nebude mít s nižší citlivostí problémy a zvuk bude kultivovaný ..
07.01.2015 12:17
poděkování p.JIŘÍ HOLCNER | od: jan [beruska@ktnet.cz]
p.JIŘÍ HOLCNER, předem děkuji za kladnou a velmi rychlou odezvu. Pro DYNAVOICE MAGIC F6 EX ver.3 nemám místo, proto zvažuji regálové repro. Zvažoval jsem k YAMAHA R-N 500 DYNAVOICE DEFINITION DM-6 popřípadě WHARFEDALE DIAMOND 220. WHARFEDALE v prodeji nemáte, ale neměl jste možnost poslechu a porovnání. Jaké reproduktorové kabely, max 3-3,5m SINGLE-WIRE nebo BI-WIRE 4. Zvažuji bez banánky / vidličky. Děkuji a přeji krásný den.
08.01.2015 19:18
Re: poděkování p.JIŘÍ HOLCNER | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, s Yamahou nám repro Dynavoice šlape výborně. Repro Wharfedale Diamond 220 jsem neslyšel, ale jsou proti DM-6 o dost menší a váží cca polovinu .. Tomu odpovídá samozřejmě i kmitočtový rozsah v basech - plnější a nižší bas má Dynavoice. Pokud použijete kabel v Bi-Wire zapojení, měla by se zlepšit prostorovost, ale u regálových reprosoustav vliv není nijak dramatický. Pokud nechcete hotový kabel s knektory, ikdyž bych Vám tento Dynavox vřele doporučoval ( http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1516-dynavox-repro-kabel-1-5m/ ), můžete použít tento pocínovaný DRAGSTER DP440C 2x4mm http://www.hifionline.cz/kabely/reproduktorove-kabely/1534-dragster-dp440c-2x4mm-12awg/
17.01.2015 21:25
Repro | od: Lukas
Dobry den, doporucite mi, prosim, repro do 15000 Kč? Budou ca 15 cm od steny, takze asi bass relfex vepredu. Posloucham temer vse vyjma metalu a techna. Vetsinou budou hrat pomerne potichu. Dekuji
19.01.2015 15:42
Re: Repro | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, mohui vřele doporučit švédské Dynavoice DF5 http://www.hifionline.cz/reprosoustavy/sloupove/1318-dynavoice-df-5/ . K reprosoustavám jsou přibaleny ucpávky, takže můžete využít přední basreflex a ucpat zadní. Při tichém poslechu možná využijete možnost nastavit na terminálu výšky v několikati krocích .. Odzkoušená sestava - doporučuji ..
19.01.2015 07:22
USB | od: Lukas
Jeste bych Vas poprosil o informaci tykajici se USB. Do jake velikosti jsou podporovane flash disky, resp. 2,5" USB HDD. Muzete, prosim, strucne popsat, zda je mozne se rozumne orientovat v adresarove strukture? Jak se zobrazuje adresarova struktura? Napr. kdyz mam slozky rock a pop a v nich vzdy dane interprety, tak co uvidim pri listovani? Dekuji
19.01.2015 16:07
Re: USB | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, displej je přehledný a umožňuje pohodlné vyhledávání pomocí křížového ovladače na DO. Lze zobrazit i čas skladby apod. Pokud si vytvoříte intuitivní strukturu, nebude sebemenší problém. Tituly jsou řazeny abecedně, interpunkci raději nepoužívejte ( nemám ověřeno ). Co se týká podpory, Yamaha neuvádí žádné omezení ani pro Flash ani pro HDD. Medium však musí být formátováno na FAT16 nebo lépe FAT32.
27.01.2015 15:22
zvuk z optiky | od: Lukáš [pitra.lukas@seznam.cz]
Dobrý den, mám dotaz. Pokud z TV vyvedu optikou zvuk do tohoto recieveru půjde mi z repráků zvuk pokud se bude jednat o formát zvuku DTS-HD Master audio, které je u blu-ray filmů a koncertů? Budu to dělat tak, že notebook kde mám filmy v blu-ray formátu uložené na pevným disku, připojím přes HDMI konektor k TV a zvuk z TV vyvedu digitálně optickým kabelem do tohoto recieveru. Pustím v ntb film, nastavím DTS-HD MA zvukovou stopu. Bude mi hrát zvuk skrze tento zesík? Zatím co jsem si pouštěl takhle blu-ray filmy z ntb na pc monitor a zvuk byl vyvedenej z ntb tím klasickým Jackem co na ntb bývá do malých pc repráčků 2.1 konfigurace, tak mi to hrálo. Ale to bylo vyvedeno analogově skrz ten jednoduchej jack. Ne digitálně optikou. Jestli chápete jak to myslím. Nevíte, jestli by mi to hrálo? Prostorovej zvuk oželím. Primárně to mám na hudbu. A u filmů jde hlavní zvuk stejně nejvíc z předních beden. Jde o to, jestli vůbec půjde když to bude DTS-HD MA. Děkuji.
27.01.2015 16:24
Re: zvuk z optiky | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud vaše TV umí konvertovat DTS-HD Master Audio do sterea ( na PCM Audio ), potom zvuk v digitálním formátu PCM receiver zpracuje. Nekomprimovaný formát DTS-HD Master Audio je však přenášen pouze přes digitální rozhraní HDMI, nebo analogově 5+1, 6+1, 7+1 ze zařízení s vestavěnými dekodéry. Přes Optický, nebo Koaxiální výstup je přenášen pouze formát stereo PCM, nebo běžný komprimovaný Dolby Digital AC3. Doporučuji proto na digitálním výstupu zdrojového zařízení ( NTB ) nastavit pro výstup HDMI konverzi na stereo tak, jak to automaticky provádí analogový výstup Jack na NTB, nebo případně zvolit rovnou stereo stopu zvuku na "nosiči". Digitální výstup na TV by jste měl mít nastaven na PCM stereo v každém případě ..
02.02.2015 11:15
porovnanie s Cambridge Audio SONATA NP30 | od: Jaroslav [topolcek@gmail.com]
Dobrý deň, vedeli by ste zvukovo porovnať Yamaha R-N500 s Cambridge Audio SONATA NP30 ? Oba prístroje máte v ponuke za približne rovnakú cenu, oba majú podobnú funkciu, ktorý je zvukovo kvalitnejší ? Ďakujem
03.02.2015 09:13
Re: porovnanie s Cambridge Audio SONATA NP30 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, dělené přístroje Sonáta - Stereo receiver DR30 a síťový přehrávač NP30 stojí více jak dvojnásobek, takže bych tyto přístroje nesrovnával ..
03.02.2015 19:46
Re: Re: porovnanie s Cambridge Audio SONATA NP30 | od: Jaroslav [topolcek@gmail.com]
Prepáčte, nevšimol som si, že SONATA NP30 je len síťový přehrávač, zaujímavé, že hoci je to iná cenová kategória, dokáže prehrávať FLAC 32-96 kHz, zatiaľčo Yamaha R-N500 až do 192 kHz / 24 bit ?
04.02.2015 14:46
Re: Re: Re: porovnanie s Cambridge Audio SONATA NP30 | od: JIŘÍ HOLCNER
Ano, to máte pravdu, ale o kvalitě zvuku to nevypovídá vůbec nic ..
02.02.2015 11:50
YAMAHA R-N500 x YAMAHA RX-V577 | od: Lukáš [pitra.lukas@seznam.cz]
Dobrý den, zajímalo by mě porovnání tohoto přístroje s recieverem YAMAHA RX-V577 v čistě hudebním stereo přednesu při klidnějším poslechu. Ztrácí YAMAHA RX-V577 hodně na kvalitě stereo přednesu, když je v ní víc elektroniky? Mohli byste to prosím odzkoušet ve Vašem poslechovém studiu? Je to pro mě důležité. Děkuji
02.02.2015 17:29
Re: YAMAHA R-N500 x YAMAHA RX-V577 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, na nižší hlasitost není rozdíl ve zvukovém projevu zase tak dramatický. Rozdíl se zvětšuje se vzrůstajícím výkonem. U AV Receiverů Yamaha je předens stereo signálu na akcepotovatelné úrovni, což bylo také důvodem, proč jsem se rozhodl značku Yamaha nabízet. Pokud nepodceníte reproduktorovou kabeláž, myslím, že byste měl být za daný peníz opravdu spokojený ..
02.02.2015 23:10
Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: jangston [glossl@ji.cz]
Dobrý den, Chtěl bych využít tento receiver jen jako doplnění CD-S1000 + A-S1000. Yamaha bohužel nemá čistě síťový streamer s tunerem jako např. ONKYO (T-4070). Cenově mi však přijde tenhle přístroj přijatelnější a navíc pasuje do stejné designové řady. Síťové funkce se mi velmi zamlouvají. Je tady ale absence výstupu z předzesilovače. Zvažuji, že bych využil "Recording out". Poprosím Vás, co si o tom myslíte? Je to vůbec rozumné, nebo mám raději volit jiný tuner - streamer? Mám to v černé.
03.02.2015 13:26
Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, principiálně by to mělo takto také fungovat, ale nejsem si jist, zda-li je ve všech případech přítomen na Rec Out signál .. Musím ověřit..
03.02.2015 14:03
Re: Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: JIŘÍ HOLCNER
Tak jsem vše otestoval: POZOR, PŘÍSTROJ NELZE POUŽÍT JEN JAKO STREAMER NEBO DAC !! NA ANALOGOVÉM VÝSTUPU REC OUT NENÍ PŘÍTOMEN SIGNÁL Z DIGITÁLNÍCH ZDROJŮ USB, NET, OPTIKY NEBO KOAXU !! Z tohoto důvodu doporučuji použít například StreamMagic 6 ver.2 nebo komerční AV stream s externím DACem ..
21.02.2016 00:18
Re: Re: Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: Anonym [s.velechovsky@email.cz]
Dobrý den, bohužel jsem na tento nedostatek také přišel pozdě, ani specifikace výrobce v tomto není přesná. Nebylo by možné tento problém nouzově řešit D/A převodníkem mini DAC DYNAVOX? Protože jinak mi přístroj přijde velice povedený, jak po stránce výbavy, tak zvuku. Děkuji za Váš názor. S pozdravem
21.02.2016 17:30
Re: Re: Re: Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: Anonym
Beru zpět předchozí dotaz, 2x koax. i optika jsou zřejmě jen vstupy, takže ani takto to nepůjde. Díky
03.02.2015 16:50
Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | od: Jangston [glossl@ji.cz]
Dobrý den, děkuji za pohotovou reakci. Nečekal jsem, že to takto 100% ověříte. Znamená to ale, že na tomto receiveru si z internetového rádia nebo USB nic do analogu nenahraju (ne, že bych o to stál!) Dává to logiku. V zesilovačích bývají do recout propojeny téměř všechny analogové vstupy kromě phono, který tam ale leze přes předzesilovač MM. Ten DAC je uvnitř a jeho výstup asi vede přímo na vstup předzesilovače. Jsem elektronik a nezbývá než najít to místo a vyvést jej ven. Nikdy si však nemohu být jistý, že se to povede (dělal jsem podobné věci s receivery pro výstup na externí koncové stupně) . To, co mi navrhujete, je asi odpovídající těm mým Yamahám. Já jsem se chtěl vyhnout ceně nad 15000, protože to, co teď mám, už je dost velký zářez. Co Vy na to? Asi jako prodejce nebudete nadšený tím, že první, co udělám je, že rozeberu přístroj. Nebo naopak - budete se mnou hned hotov, když budu něco reklamovat :-)
04.02.2015 14:42
Re: Re: Yamaha R-N500 jen jako síťový receiver a tuner | | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zásahem do přístroje pochopitelně ztrácíte záruku bez ohledu na to, zda-li byla závada způsobena Vámi, či nikoliv .. Ale nebojte, Yamahy se moc nekazí :-) Nicméně, úprava nemusí být až tak jednoduchá, protože potřebujete vytáhnout signál před potenciometrem hlasitosti a ten je řešen pulsně a hlasitost se mění v procesoru, v kterém může být ještě integrováno bůhví co ..
03.02.2015 20:34
pripojenie Sony PS-LX300USB | od: Jaroslav [topolcek@gmail.com]
Dobrý den, mal by sa dať pripojiť gramofón Sony PS-LX300USB k Yamaha R-N500 ?
04.02.2015 14:25
Re: pripojenie Sony PS-LX300USB | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, myslím, že má tento gramofon vestavěný Phono předzesilovač, takže připojíte běžně do RCA vstupu - např. PB 1. Pokud by neměl, máte k dispozici Phono vstup ..
04.02.2015 13:50
R-N500 | od: Anonym
Dobrý den, doporučil by jste k Yamaze R-N500 repro AC Leisure 2SEMKII nebo V2M NEW? Poslechová místnost cca 18m2. Cenový rozdíl není rozhodující.Posllouchám převážně rock, akustickou hudbu,vážnou,
04.02.2015 14:30
Re: R-N500 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, kombinaci mám odzkoušenou s Leisure 2SV, kde to spolu šlape výborně. Modely Leisure 2SE a V2MNEW musím ještě s Yamahou otestovat, jelikož mají tyto reproduktory 50mm kmitací cívky na basech .. ( bežně je průměr cívky poloviční - 25mm )
05.02.2015 12:59
R-N500 | od: Jaroslav [88jari@seznam.cz]
Chápu, že nemůžete mít otestované všechny varianty. Dokázal by jste podle Vašich zkušeností odhadnout, zda by volba V2M byla posunem oproti Leisure 2SV? Nebo je to v kombici s R-N500 zbytečné?
09.02.2015 17:38
Re: R-N500 | od: JIŘÍ HOLCNER
Komunikace pokračuje mailem ..
07.02.2015 21:13
wifi | od: Jaroslav [topolcek@gmail.com]
Dobry den, chcel som sa opytat na prehravanie hudby cez wifi, nie su problemy pri prehravani vacsich suborov, ma vyznam dokupit modul YWA-10, alebo radsej Yamahu pripojit do siete kablom ?
09.02.2015 17:14
Re: wifi | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, R-N500 nemá vestavěný wi-fi přijímač, takže kabel musíte stejně použít .. Pokud není kabel v dosahu, modul YWA-10 funguje jako převaděč na vzdálenost 12m u mne ve studiu OK. Bžně přehrávám nekomprimované sobory kolem 50Mb. Záleží samozřejmě také na kvalitě WiFi Routeru ..
10.02.2015 15:05
AC V2M | od: Jaroslav Winter
Dobrý den,sleduji diskusi a dovolím si přispět svojí zkušeností. Byl jsem ve studiu Melissa na podzim. Pro porovnání receiveru Yamaha RX-577 a R-N500 s repro Dynavoice DF-5,pro které jsem byl rozhodnutý. Jasně vyhrál R-N500. Jen pro zajímavost jsem požádal o zapojení repro AC Leisure 2SVMKII. Rozdíl v reprodukci byl ohromující.Je neuvěřitelné, jak dospělý zvuk ty malé bedýnky mají. A další posun, sice menší,ale znatelný byl po zapojení AC Leisure 2SEMKII. Nakonec jsem zakoupil AC V2M, protože Leisure 2SEMKII v té době nebyly skladem. Jsem maximálně spokojený a jsem si jistý, že v případě výměny R-N500 (někdy v budoucnu) za kvalitnější zesilovač budou sloužit dál. Yamaha a repro AC tvoří skvěle hrající soupravu.AC dokážou z Yamahy dostat až nečekaně kvalitní zvuk. Tímto chci zároveň poděkovat panu Holcnerovi za příjemnou atmosféru ve studiu, trpělivost,a čas, který mi věnoval.
12.02.2015 19:13
Re: AC V2M | od: Jaroslav [topolcek@gmail.com]
Neviem, či sa dajú porovnávať repráky za 15000,- a 35000,-, tam musí byť rozdiel v kvalite ?
13.02.2015 12:03
Re:Re: AC V2M | od: Anonym [winter@kodecar.cz]
Ano,většinou se dá předpokládat rozdíl v kvalitě.Ale porovnání nebyl můj původní záměr. Jde o to, že mne překvapilo, kam až se posune kvalita reprodukce u relativně laciného receiveru R-N500. A ten posun byl pro mne tak významný, že jsem se rozhodl koupit víc než 2 x dražší repro, než jsem původně chtěl.
02.04.2015 18:26
Jaké propojení? | od: Lukáš [pitra.lukas@seznam.cz]
Dobrý den,chci Vás poprosit o radu. Když budu propojovat mezi sebou komponenty (tento stereo reciever a CD přehrávač) tak jakej druh propojení zvolit? Obě komponenty mají možnost propojení jak přes klasický banánky (cinče) tak i digitální coaxial a optikou. Jaký je nejlepší zvolit. Nedávno jsem se dočetl, že u tý optiky může docházet k nějakým odrazům a jiteru či co? A ještě jeden dotaz. K tomuto recieveru Yamaha je nejlepší zvolit i CD přehrávač také od Yamahy nebo na to nemám brát ohled. Zatím mám vyhlídnuté dva CD přehrávače od Yamahy v ceně kolem 13 až 14 tisíc. Případně jaký byste doporučil v této cenové kategorii? Děkuji
15.12.2015 09:18
Výběr receiveru | od: Petr [dimi256@seznam.cz]
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, který receiver (Yamaha R-N500, Yamaha R-N602, Onkyo TX-8150, HK3770) je podle Vás vhodnější pro poslech rocku a metalu s reproduktory Klipsch RB-81 II?
15.12.2015 11:28
Re: Výběr receiveru | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, osobně si myslím, že k daným regolovým repro s předním basreflexem, bude nejlepší na rock & heavy rychlý subwoofer ;-) Vhodný by mohl být Rumble 8.. Co se týká receiveru, poraďte se spíše s dodavatelem reprososutav, ale myslím si, že s Yamahou vedle nešlápnete ..
15.12.2015 11:57
dali zensor 7 | od: emanuel [ondriskovic@gmail.com]
Dobry den chcem sa opytat ci je vhodny receiver yamaha R-N500 k repro dali zensor 7 popripade ak mi mozte poradit iny receiver v cene 600€ z dovodu pripojenia k zostave s PC a TV je poziadavka digitalny vstup co je pre mna + u danej yamahy ze ich ma dva
23.02.2016 16:45
Re: dali zensor 7 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, vzhledem k vyšší citlivosti reproduktorů nebude myslím žádný problém ..
03.03.2016 11:34
Výběr repro | od: Petr
Dobrý den. Ná základě pročtění této diskuze ohledně vhodného výběru repro beden k receiveru Yamaha R-N500 bych Vás chěl požádat ještě o srovnání doporučovaných repro DYNAVOICE Definition DM-6 s repro Worfedale Diamnod 122. Obojí jsou v mé požadované cenové hranici cca 10.tis Kč. Pokud máte s Worfedale zkušenost prosím o váš názor co vybrat? Děkuji. S pozdravem Petr Šmoldas
03.03.2016 16:33
Re: Výběr repro | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, myslím si, že velká výhoda Dynavoice je možnost nastavení objemu výšek podle osobního vkusu a poslechových podmínek a dále hlubší podání basů .. Nicméně rozhodnutí je samozřejmě na Vás ;-)
10.05.2017 15:29
Jakou cestou | od: Anonym
Dobry den , co by jste mi doporucil pristoj YAMAHA R-N500 , nebo jit cestou CAMBRIDGE AUDIO DAC Magic 100 + CAMBRIDGE AUDIO Azur 640A . Yamaha se mi libi vice , z hlediska jednoho pristroje ktery prehraje vse , nebude vsak degradovany zvuk s bednamy CANTON - Chrono 517 .Dekuji za odpoved
11.05.2017 15:41
Re: Jakou cestou | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ikdyž je Yamaha R-N500 ve svojí ceně velmi zajímavě vybavené zařízení, k daným reprodukrům bych možná doporučoval použít spíše dělené zařízení. Zesilovač s digitálnímy vstupy ( Cambridge CXA 60 nebo Vincent SV-500 ) a síťový přehrávač zvlášť ( iEAST M30 ). Pokud však nemáte ideální akustické podmínky, nemá možná smysl do dělené sestavy investovat a R-N500 bude plně vyhovovat ..
25.07.2017 12:25
Yamaha R-N00 vs Yamaha A-S501 | od: Lukáš [lukas.revolt@seznam.cz]
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kvalitativní rozdíl mezi těmito zesilovači. Digitální vstup, který potřebuji mají oba a bonus R-N500 pro mě není podstatný. Radši kvalitu. Děkuji za odpověď.
27.07.2017 12:03
Re: Yamaha R-N00 vs Yamaha A-S501 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvukový rozdíl není nijak dramatický, takže pokud nepotřebujete síťové funkce R-N500, můžete sáhnout po levnějším zesilovači .. Pár wattů navíc určitě nebude na škodu..
21.12.2018 12:09
Ohm | od: Tom [tomashlavactq@seznam.cz]
Zdravím, mám Stereo receiver Yamaha rn-500, jde tam nastavit 4 a 8 Ohm. K tomu jsem koupil Dynavoice df6, ty ovšem mají 6 Ohm. Mohl byste mi prosím poradit co je lepší nastavit na receiveru k těmto bednám? Děkuji Tom.
21.12.2018 15:58
Re: Ohm | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, receiver nastavte na hodnotu 4 Ohm
10.01.2019 13:38
Repro JAMO S708 | od: Jozef Fiala [jozfiala@volny.cz]
Dobrý den, jsou výše uvedené repro vhodné k RN500? Jaké máte zkušenosti s přehráváním z gramofonu? Děkuji
10.01.2019 16:17
Re: Repro JAMO S708 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den,model R-N500 je již vyprodaný a nedá se objednat !
20.07.2019 11:15
Nefunguje internetove rádio | od: tomas
Zdravím, přestalo mi fungovat na receiveru yamaha rn-500 Net rádio. Na display se zobrazuje hláška při jakémkoli vyhledání ať Locations, Genres nebo New stations ,, Please go to yradio.vtuner.com for more info about vTuner's full access service,, Registrace na této stránce nefunguje. Zesilovač jsem resetoval do továrniho nastaveni ale chyba trvá. Problém s internetem nemám ostatni spotřebiče fungují. Přes wifi se na receiver připojím. Mohl byste mi prosim poradit, na netu jsem hledal ale nic nenašel. Děkuji
22.07.2019 11:53
Re: Nefunguje internetove rádio | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, z technických důvodů bohužel nelze již přímou volbu na Internetové rádio vTuner na vašem receiveru nadále provozovat .. Více informací naleznete zde: https://europe.yamaha.com/en/news_events/2019/0305_av_update_on_internet_radio_station_access.html .. Nicméně můžete provozovat iNternetová rádia i nadále pomocí vhodné aplikace v telefonu nebo tabletu a zvuk směrovat po wi-fi do Receiveru ...
16.04.2020 15:08
Hlasitost A B | od: Petr Zapletal [Zapletal@salvefinance.cz]
Dobry den, je mozne nastavit rozdílnou hlasitost na výstupu pro rozdílné reproduktory pri volbě A a pri volbě B, kdyz jsou tyto voly pusteny soucasne. A mi hraje uvnitř mistnosti a pri stejne hlasitosti B na terase nejde zvuk témeř slyšet. Kdyz B zesilim, tak se v mistnosti již nelze bavit. Dekuji
17.04.2020 11:20
Re: Hlasitost A B | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, rozdílnou hlasitost na výstupech A a B nelze nastavit. Tato funkcionalita je u přístrojů s podporou zón.
13.02.2022 08:33
Brum v reproduktorech | od: Jiří Zajíc [juris2202@gmail.com]
Dobrý den, z reproduktorů se mi začal ozývat slabý brum, který nemá vliv na zvyšování hlasitosti na zesilovací. Jde to slyšet hlavně v nočních hodinách když je okolní klid, případně když jsem blízko repro. Používám pouze AirPlay a jeden opticky vstup. Když přepínám mezi vstupy dělá to na všech, když přepnu na optiku tak je klid, ale jen do doby než tam pustím signál, potom už brum i tam. Umíte mi prosím poradit.

Přidání diskusního příspěvku

 
   Neveřejný
   Neveřejný

Sledování diskuze bude možné kdykoliv odhlásit odkazem v e-mailu.

auriol




Výkon na kanál: 105 W
Impedance minimum: 4 Ohm
Dálkové ovládání: ANO
2. Reprosoustavy (B): ANO
Sluchátkový výstup: ANO
AM / FM: ANO / ANO
RDS: ANO
Počet předvoleb Tuneru: 40
Korekce zvuku: ANO
Loudness: ANO
Audio vstup analog Cinch: 4
Gramofonní vstup MM/MC: ANO/NE
Audio výstup Line / REC OUT: ANO
Audio výstup PRE OUT: NE
Výstup pro Subwoofer: ANO
Audio vstup digital Optical: 2
Audio vstup digital Coaxial: 2
USB vstup: ANO
LAN: ANO
Šířka: 435 mm
Výška: 151 mm
Hloubka: 387 mm
Hmotnost: 9,8 kg


Yamaha YWA-10 Wi-Fi adaptér
Výrobce: YAMAHA
Kód: YWA10
Převádí Wi-Fi signál na 2 výstupní porty Ethernet
Cena 2 490 Kč

Tradiční výrobce elektroniky.



Zpět