0
0 Kč
Objednat zboží v košíku
Vyhledávání

Katalog produktů

Anketa
Napište nám
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus
Detailní informace
Výrobce CAMBRIDGE AUDIO
Kód produktu CADMP
Stránky výrobce Otevřít odkaz
   
Záruční doba 24 měsíců
Recyklační poplatek
zahrnut v ceně
12 Kč
Jednotka nákupu kus

Nákupní košík
Barva
Skladové zásoby
Vyprodáno
Vyprodáno
Koupit jednotek

DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - black
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - black
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - back
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - back
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - Bluetooth BT100
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - Bluetooth BT100
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - připojení
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus - připojení
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus - asynchronní provoz
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus - asynchronní provoz

Popis produktu
Popis produktu
Dotaz k produktu
Dotaz k produktu
Hlídat zboží
Hlídat zboží
Diskuse (107)
Diskuse (107)

Ve verzi plus je v převodníku DacMagic integrován i sluchátkový zesilovač. Další změnou oproti DacMagicu je i ovladač hlasitosti na čelní straně, který slouží nejen k regulaci výstupního signálu pro sluchátka, ale stará se i o variabilní nesymetrické RCA výstupy a symetrický XLR výstup na zadním panelu. Nyní můžete k tomuto převodníku připojit bezdrátově i vaše přenosná zařízení pomocí BT adaptéru. Na regulovaný výstup připojte například cenově dostupné výkonové monobloky Vincent SP 996 nebo SP 997 a získejte opravdu high end řešení za rozumnou cenu.

Díky novému algoritmu ATF2™ od Anagram Technologies DacMagic Plus zpracuje a převzorkuje digitální signál z připojeného zařízení v rozlišení 24 bit / 384 kHz. Spolu s technologií asynchronního přenosu dat přes USB se tento algoritmus podílí na výrazné redukci jitteru. DacMagic Plus podporuje digitální hudbu ve všech formátech, včetně dat v rozlišení 24 bit / 192 kHz přes USB, takže si můžete vychutnat hudbu uloženou na Vašem počítači v HD kvalitě. A s pomocí plug-and-play bezdrátového audio přijímače BT100, můžete také přenášet hudbu z iPhonu, smartphonu, iPadu, tabletu, notebooku nebo jiného zařízení, které podporuje Bluetooth, bezdrátově. Pokud Váš přístroj podporuje high-end audio aptX CODEC, můžete z něj streamovat hudbu do převodníku DacMagic Plus v audiofilské kvalitě.

Žijeme v době, kdy zdrojem audio signálu pro HiFi systém mohou být nejenom CD přehrávače nebo gramofony, ale celá řada dalších zařízení, jako jsou počítače, notebooky, tablety, iPhony, smartphony, iPady, Blu-ray přehrávače, televizory. Ale proto, že jsou určeny plnit především další funkce, nebývají většinou vybaveny dostatečně kvalitními audio výstupy. Připojením externího převodníku ale můžete obejít jejich vestavěné digitálně analogové převodníky a vychutnat si zvuk v úplně jiné kvalitě ..

Sluchátkový výstup je vhodný pro sluchátka s impedancí 32 ~ 600 Ohm

 PRODUKT JIŽ NELZE ZAKOUPIT - VÝROBA BYLA UKONČENA !

 

Dotaz k produktu DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus

Dotaz:
Váš telefon:


Váš e-mail:


Opište kód:
 
auriol
Hlídat produkt DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus
Vyplňte prosím e-mail, na který si přejete zaslat upozornění při poklesu ceny nebo naskladnění produktu.
Zrušit zasílání upozornění můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v e-mailu nebo po přihlášení v zákaznické části.


04.01.2012 17:51
vstupy | od: Anonym
jsou použitelné všechny vstupy 2 rca, 2 tos link najednou? nebo lze použít vždy pouze jeden z dvojice. Máte zkušenost se sluchátkovou částí? Je přístroj použitelný jako kvalitní sluchátkový zesilovač?
10.01.2012 09:34
Re: vstupy | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, můžete obsadit všechny vstupy. Měl by mít potom prioritu ten vstup, který aktivujete jako první. Sluchátkový zesilovač jsem prozatím netestoval ale už se na to chystám ;-)
22.01.2012 14:40
Pripojeni iPad, iPod, notebook | od: Mirek Jelinek
Dobry den, jen me zajima, jakym kabelem se to propojuje do iPadu a spol. Jestli jej mate take skladem, popripade zakolik... V zadni strane neni klasicke USB a ja nikdy nevidel kabez z doku Applu na tuto zasuvku... Nerad bychto resil nekolika redukcema :-) Hezky den MJ
02.02.2012 09:07
Re: Pripojeni iPad, iPod, notebook | od: Anonym [Miroslav.jelinek@atlas.cz]
Jsem naprosto unesen, funguje to famozne, dle meho ucha to napojene na PC strci do kapsy i CD prehravace s cenovkou 4x vyssi... Zvuk je krasne barevny, prostor a dynamika pro me dosud neznama... Objednavam dalsi doplnky CA, dokovaci stanici na iPod atd...
22.02.2012 06:36
Re: Pripojeni iPad, iPod, notebook | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, určitě doporučuji použití Dokovací stanici s digitálními výstupy Cambridge iD 100 http://www.hifionline.cz/dokovaci-stanice/1800-dokovaci-stanice-cambridge-id100/
18.02.2012 19:21
Sluchátkový zesilovač | od: Anonym [astudnicky@email.cz]
Už můžete dát verdikt ke sluchátkovému zesilovači? Jak si stojí v porovnání se Styleaudio Saphire/Topaz? Bude se hodit k HD 650?
08.05.2012 00:35
Re: Sluchátkový zesilovač | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, DAC má vynikající basy a velmi dobrou prostorovost. S HD 650 hraje hutně, dynamicky a zároveň klidně .. Styleaudio působí s HD 650 trošku éteričtějí a vzdušněji s menším objemem basů, což mohou preferovat příznivci akustické hudby.
02.03.2012 12:36
Ruby2 vers. DacMagic Plus | od: Anonym
Dobrý den. Stávající sestava notebook-USB/Ruby2-ProJect Pre Box-Vincent SP996-Heco Metas XT. Šel byste na mém místě do změny notebook-DacMagic Plus-Vincent SP996-Heco Metas XT ? Použitím DacMagic Plus bych získal další možnost digitálních vstupů a připojením DacMagic Plus regulovatelným RCA přímo ke koncovým zesilovačům Vincent SP996 by došlo k vyřazení předzesilovače Pro-Ject Pre Box a tím ke zkrácení signálové cesty. Otázka zní: Pomohl bych si zvukově ? Děkuji !
06.03.2012 15:37
APT-X | od: Bobrys [rhelebrand@seznam.cz]
Dobrý den, mám zařízení(konkrétně Xperia X10 mini pro), které nepodporuje APT-X codec, ale A2DP. Bude komunikovat a přehrávat hudbu přes tento převodník přes BT?
21.04.2012 19:28
Re: APT-X | od: Anonym [hives@email.cz]
Podle oficiálních stránek CA podporuje i A2DP kodek ( http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=949&Title=BT100+wireless+audio+receiver )
15.03.2012 11:13
Optika | od: David Štráchal [warrior.1@seznam.cz]
Dovrý den. Chci se zeptat, jestli když bych připojil tento DA Převodní přes optiku do zvukové karty, tak jestli když si budu nastavovat Hlasitost, Ekvalizér, Basy a Středy na Zvukové kartě v PC, tak jestli se mi toto nastavení přenese přes Zvuk do DA Převodníku a pak následně do Sluchátek. Protože Ekvalizér a další věci tento DA Převodník nemá. A pokud by se tyto " věci " z té Zvukovky přes tu Optiku nepřenášely, neměl by pro mě tento DA Převodník cenu kupovat.
16.03.2012 07:33
Re: Optika | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den pokud váš softwearový přehrávač je těmito funkcemi vybaven, veškeré úpravy se dějí v digitální doméně a na digitální výstup jsou posílány až po úpravě, takže zvuk upraven bude :-)
16.03.2012 17:03
Re: Re: Optika | od: David Štráchal [warrior.1@seznam.cz]
Já mam tudle zvukovku: http://www.alza.cz/creative-sound-blaster-x-fi-titanium-hd-d183504.htm S originálními ovladači. Tak doufám, že to pude :)
08.08.2014 09:42
Re: Optika | od: mino6 [mino6@azet.sk]
Na zvukovku zabudnite, z PC musíte prehrávať hudbu cez Foobar2000 alebo AudioGate od Korgu cez ASIO. Zvukovku úplne obídete, ASIO ide priamo zo zbernice procesora. Inštalačka na ASIO by mala byť súčasťou balenia.
15.03.2012 11:20
Porovnání | od: David Štráchal [warrior.1@seznam.cz]
Dobrý den. Chtěl bych se ještě zeptat, jestli je lepší tento DA Převodník nebo jestli je lepší DAC USB CARAT - TOPAZ SIGNATURE. Děkuji
20.03.2012 08:22
Re: Porovnání | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvukové preference jsou individuální záležitost .. V obou případech se jedná o kvalitní DA převodníky. Na akustiku bych já osobně doporučil spíše Styleaudio pro jeho otevřenost projevu, na rokovější žánry zase spíše DacMagic plus pro jeho syté basy ..
04.04.2012 08:36
sluchátkový výstup | od: JK [cb416803@seznam.cz]
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jak dopadlo testování sluchátkového výstupu.Zda lze použít s Sennheiser HD600 a s jakým zvukovým výsledkem?Lze to uspokojivě poslouchat,či bude nutné investovat raději do samostatného sluchátkového zesilovače a DacMagic použít pouze jako převodník?Dále,zda k propojení CD transportní mechaniky lze s úpěchem použít Viablue digital koaxial 1m,či bude lepší použít optický kabel téhož výrobce,co bude v případě CD zvukově kvalitnější?Děkuji.
04.04.2012 09:06
Re: sluchátkový výstup | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, DacMagic plus mohu k Sennheiser HD 600 vřele doporučit. Použití dalšího sluchátkového zesilovače nebude nutné. Zvuk má vynikající hluboké basy, je sytý a klidný. Prostorovost je rovněž na velmi dobré úrovni. K CD přehrávači doporučuji spíše použít Koaxiální kabel, k PC pak raději optiku pro oddělení zemnící cesty ..
04.04.2012 12:47
sluchátkový výstup | od: JK [cb416803@seznam.cz]
Děkuji za přívětivou odpověď.Takže ohledně kabeláže to budu brát,že mnou výše uvedený kabel tedy nebude zvukově degradovat zvuk a k CD je OK.Vypadá,že je velice solidně proveden.Ještě bych rád upřesnil svůj dotaz k sluchátkovému zesilovači,měl jsem na mysli,zda zapojením samostatného sluchátkového zesilovače např. kvalitativně Vincent KHV 1 do řetězce získám ještě lepší(vzdušnější) prostorovost a hlavně dynamiku(poslouchám převážně rockovou muziku)?Samozřejmě beru v podtaz použití kvalitní signálové kabeláže(např.Vincent)Děkuji za názor.
10.04.2012 23:39
Re: sluchátkový výstup | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, lampový KHV-1 má opravdu poněkud vzdušnější a barevnější reprodukci, v tom případě by ale možná chtělo přejít na sluchátka HD 650, které jsou z hlediska zvuku na vyzrálejší úrovni. V rockové hudbě vzdušnosti ale obvykle moc nenajdete, takže se domnívám, že byste měl být na rock a s HD 600 spokojen s hutným zvukem DacMagic+ ..
21.04.2012 19:33
Kombinace s Beyerdynamic DT880? | od: Anonym [hives@email.cz]
Dobrý den, nemáte někdo zkušenost s touto krabičkou v kombinaci se sluchátkama Beyerdynamic DT880 ed.2005? Popř. s něčím od Styleaudia? Poslouchám spíše populární hudbu, rock, taneční apod...
23.04.2012 07:48
Re: Kombinace s Beyerdynamic DT880? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, s kombinací budete určitě spokojen ..
21.05.2012 08:49
Stream Magic 6 | od: Anonym
Dobrý den, budete mít v nabídce také Stream Magic 6 ?
23.05.2012 03:29
Re: Stream Magic 6 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, Stream Magic 6 není problém objednat mailem.. Do dvou dnů jej máte doma :-) Jenom nestíhám upgradeovat stránky .. Zavolejte ..
10.07.2012 11:19
kavlita zvuku | od: Jiří Pavelka [jiri.pavelka@etcprague.com]
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na využití dacmagic. Pro poslech používám zapojení zes. Rotel 1065, cd přehrávač sony QS cdp-xb930, QS mds-jb940. repro Canton chrono v zapojení bi-wiring. je pravda že některé cd nejsou v dostačující kvalitě ačkoli se jedná o originální nahrávku a některé md mám nahrané jako komprimované. i přes to, že si myslím, že mám kvalitní komponenty a reprodukce je velmi kvalitní, chtěl bych dosáhnout ještě lepší kvality zvuku. zesilovač umí převzorkovat signál z HDCD disku a reprodukce je opravdu nádherná. chci se zeptat, jestli je dacmagic vhodný komponent pro zapojení mezi již stávající komponenty a zda mi umožní získat podobný zvuk jako u HDCD i z jiných zdrojů (CD a MD). děkuji za radu
25.07.2012 12:28
Re: kavlita zvuku | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, zvuk CD formátu bude znít díky převzorkování převodníku o poznání analogověji a přiblíží se na výškách HDCD reprodukci. Díky oddělení DACu od silného transformátoru zesilovače se může stát, že bude reprodukce otevřenější u DACu než při HDCD dekódování prováděné v samotném zesilovači. Výraznějšího zlepšení u MD nepředpokládám, jelikož se jedná o komprimovaný formát ale kdo ví.. Nutno otestovat :-)
03.10.2012 18:20
Vhodnost ke Grado | od: Laďa [ladislavmusil@gmail.com]
Dobrý den, nikde jsem se nedočetl o minimální vhodné impedanci sluchátkového zesilovače v dacmagic+ ... máte vyzkoušené zda dobře funguje s Grady? děkuji.
04.10.2012 06:47
Re: Vhodnost ke Grado | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, konkrétně na DacMagic + jsem Grada neslyšel, nicméně problémy nepředpokládám. V nejhorším případě můžete využít možnost vrácení zboží..
05.10.2012 13:17
Vhodnost ke Grado | od: Laďa [ladislavmusil@gmail.com]
Tak Grada zvládá dobře, ovladač hlasitosti je víc než dostatečně jemný. oproti DAC/AMPu FiiO E7 ... opravdu znatelný posun, na všech frontách ale především ve spodním pásmu....
16.11.2012 20:25
Kvalita zvuku s CAMBRIDGE AUDIO AZUR 840A V2 | od: Robert Tripes [rtripes@yahoo.it]
Dobrý den, používám zesilovač CAMBRIDGE AUDIO AZUR 840A V2, na PC je zvukovka Asus Xonar, repre jsou PSB Synchrony One. Poslouchám prakticky vše (od rocku po klasiku, zejména flacy z PC, ale i HD či SACD) . S Cambridgem jsem spokojen a uvažuji o doplnění tímto převodníkem. Doporučujete mi tento model nebo bych měl jít do něčeho jiného (cena sice rozhoduje, ale ne zásadně) ? Druhý dotaz: lze do převodníku (souběžně) zapojit i další přístroj (konkrétně gramofon s klasickým výstupem 2 audio jacky) ? Díky za odpověď, přeji hezký víkend Robert Tripes
02.12.2012 08:31
DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: kubas [kubala.s@seznam.cz]
Dobrý den,chtěl bych zakoupit výše uvedený převodník,dotaz zní: nebudeli mi vyhovovat je možnost vrácení?předpokládám asi 2 dny poslechu.děkuji Kubas
03.12.2012 13:14
Re: DA PŘEVODNÍK CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud byste se stavil osobně, zapůjčím Vám na odzkoušení vystavený DAC. Pokud jste z daleka, máte možnost zboží vrátit do 14 dnů ..
02.12.2012 19:53
Tento DAC s Beyerdynamic DT880 250Ω | od: Pavel Prüher [paul7diesel@gmail.com]
Dobrý den, o tento DAC bych měl do budoucna zájem a chtěl bych se zeptat jak si povede s Beyerdynamic DT880 250Ω, při poslechu povětšinou elektronické hudby, potom pop, lehčí rock, new age a občas klasické hudby. Děkuji
03.12.2012 13:16
Re: Tento DAC s Beyerdynamic DT880 250Ω | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, s impedancí problémy neočekávám a charakterem na dané žánry bude určitě vyhovovat :-)
15.02.2013 12:34
Re: Re: Tento DAC s Beyerdynamic DT880 250Ω | od: Pavel Prüher [paul7diesel@gmail.com]
Tak je doma DACan, a můžu říct, pěkný Bad-Ass projev:-) Pro všechny rockery, metalisty a dancery atp. určitě dobrá volba. Se sluchátky Beyerdynamic DT880 Pro 250Ω si rozumí velice dobře.
10.02.2013 17:47
DagMAGIC plus + HD25 | od: Anonym
Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli někdo nezkoušel tento převodním se sluchátkama Sennheiser HD25-1. Poslochám především elektronickou hudbu. Děkuji
25.02.2013 22:43
Re: DagMAGIC plus + HD25 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tento DAC je k vašim sluchátkám již dost drahý ale zvukově se vám bude na daný žánr určitě líbit pro jeho výborné basy :-)
21.05.2013 23:09
Přepínač (slučovač) optických signálů | od: Pepýk [fesojarokys@seznam.cz]
Dobrý den. Mám 3 zdroje signálu (SAT, CDP, multimediální centrum), které mají pouze optický digitální výstup. Převodník má vstupy dva. Potřeboval bych tedy zařízení, které má dva vstupy a jeden výstup, na který by se dostával signál ze zařízení, které by bylo právě zapnuté. Dá se něco vhodného sehnat? Vím, že se vyrábí přepínače, které mají dokonce 3 vstupy (např. v nabídce Alza.cz), ale ty jsou příliš velké. Děkuji za odpověď.
29.06.2013 20:38
Aktivní monitory | od: mittar
Dobrý den, minulý týden, jsem tento DAC u Vás zakoupil, šlo mi převážně o zlepšení poslechu jak hudby, filmu i her. Zatím ho používám ve spojení s Bayerndynamycs DT440, začátkem jejich fidelity řady a jsem nesmírně spokojen. Protože hledám kompaktní řešení, bez zesilovačů, předzesilovačů, rozhodl jsem se pro monitory Rubicon R8a, bohužel v česku mi řekli, že skladem došly a tak jsem nucen je booknout z Německa, chci se zeptat, jestli pro tyto účely jsem zvolil dobře. Nechci Sub, nechci 5+1, hledal jsem přesně to co jsem našel, stereo použitelné obecně, kvalitní. Vím, že to, co teď napíši bude znít trošku hloupě, ale opravdu mne překvapilo to ticho, když nic nehraje, oddělení světlem od počítače, jenž dělal neustálý šum a zkreslení i v případě drahých zvukových karet, k možnosti opravdu poznat rozdíl mezi 44.1/16 a xx/24 je náramné, hlavně u skladeb, kde je klavír, je jemnost prostě omračující.
04.02.2014 21:32
Re: Aktivní monitory | od: mittar
Tak je to bude skoro 3/4 roku a spokojenost trvá :) jen jsem vymněnil sluchátka za lepší a je to znát, poslech je báječný.
04.07.2013 03:34
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: Anonym
Dobry den, ma cenu zapojit DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus mezi muj Denon dcd 1500 AE a Cambridge Audio Azur 851 A. Doslo by tak k zlepseni? Hlavni co postradam je prostor v nahravkach. A jeste by me zajimalo je lepsi DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus nebo Cambridge Audio Stream Magic 6 ? Jaky je v nich rozdil po strance D/A převodníku ? Dekuji za odpoved
08.07.2013 12:32
Re: DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, musím to otestovat ve studiu.. Bude to chvilku trvat .. Vydržíte ? Jaké máte repro ? Nemáte zdůrazněné basy ?
19.07.2013 19:14
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: Anonym
Mam Heco Celan 700, vse mam na direct. Sem tam v nekterych nahravkach mam prostor levo pravy, ale to je asi tak vse. Zajimalo by me porovnani mezi CAMBRIDGE DacMAGIC plus a Cambridge Audio Stream Magic 6 a USB DAC PŘEVODNÍK VINCENT DAC-1 Dekuji za odpoved
29.07.2013 15:50
Re: DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus | od: JIŘÍ HOLCNER
Co se týká zvuku vlastních převodníků, je výsledek u DacMagic + a Stream Magic 6 dosti podobný. O chlup vzdušnější se jeví Stream. Na Optický a Koaxiální vstup hraje prostorověji a barevněji Vincent DAC-1, na USB hraje lépe Cambridge ..
27.07.2013 23:11
KVALITA ZVUKU | od: Pavel [pavel.velach@seznam.cz]
Dobrý den. Mám starší AV Receiver Harman Kardon 5550/pc 40000kč/blu-ray přehrávač Pioneer BDP-51 a repro Elac FS 247.Zlepší se mi zvuk po zapojení tohoto DACu?Postrádám větší dynamiku,prostor a přesné basy.Je možno tento DAC poslat na zkoušku nebo si ho mám normálně objednat a v případě nespokojenosti ho poslat zpět?Mám to k Vám přeci jen 200km. Děkuji za odpověd. Pavel Velach
29.07.2013 15:33
Re: KVALITA ZVUKU | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, myslím, že rozdíl bude slyšitelný :-) Zboží si normálně klikněte do košíku a napište do poznámky "Na zkoušku". Nebudeme objednávku účetně uzavírat, ať potom nemáme zbytečné papírování .. Až se během 14dní rozhodnete, pošleme Vám fakturu nebo Vy nám DAC ..
31.07.2013 15:43
KVALITA ZVUKU | od: Pavel
Dobrý den pane Holzner.Včera mi od Vás přišel na zkoušku DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus.Měl bych 3 možná hloupé otázky.1/Digitální signál se převzorkovává automaticky nebo je třeba to nějak nastavit? 2/Do jakého vstupu na AV RECEIVRU nejlépe zapojit? 3/Na co je to kolečko na horním krytu?Děkuji za odpověd .Pavel
05.08.2013 16:33
Re: KVALITA ZVUKU | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, k otázkám .. 1) K převzorkování signálu dochází automaticky 2) Zapojte do vstupu určeného k CD, některé AVR mají pro CD kratší cestu bez možnosti aktivace DSP. Vliv převodníku může být degradován samotným AVR (!) 3) Kolečko na horním krytu je pouze logo ..
06.08.2013 22:39
KVALITA ZVUKU | od: Pavel
Děkuji za odpověd.Převodník hraje výborně ,asi si ho nechám.Ted mám jinej problém.Silně uvažuji o monoblocích VINCENT SP 997 a k nim bud předzesilovač VINCENT SA 31MK nebo tento DAC MAGIC plus..S tim předzesilovačem to asi bude hrát lépe než s timto převodníkem?U DACu mi hodně vadí absence dálkového ovládání.Pokud koupím ten předzesilovač tak v tom případě ten DAC mi bude na nic,nebo se pletu?To už by pak asi bylo na osobní návštěvu u Vás ve studiu,takto nic nepoznám.Děkuji za odpověd.Pavel.
08.08.2013 12:06
Re: KVALITA ZVUKU | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud již nyní slyšíte zvukový přínos převodníku, bude mít svoje místo i v dělené sestavě .. V případě použití elektronkového předzesilovače Vincent SA-31mk bude postačovat převodník DacMagic 100 bez sluchátkového předzesilovače a regulace výstupu. Zvuk přes elektronkový předek bude určitě muzikálnější :-)
06.10.2013 09:10
Dac magic + | od: jirka86
Dobrý den,mám dotaz k propojení CD CA azur550C a DA převodníku Dac magic +.Jestli optikou nebo metalicky?A jestli bude nějaký zvukový přínos .Děkuji za odpovědˇ.Jirka
07.10.2013 11:01
Re: Dac magic + | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, k propojení zdrojových zařízení, které jsou vybaveny běžnými síťovými zdroji s transformátorem, doporučuji použít Koaxiální kabel. CA 550C trafo má, takže koax. U zdrojových zařízení, které mají síťovou část tvořenou spínaným zdrojem, doporučuji použít Optický kabel, aby se vyloučil možný přenos VF rušení do zbytku aparatury ( PC, TV některá BD a DVD přehrávače ). Je samozřejmě nutné k DAC zakoupit kvalitní Cinch kabely. Doporučuji minimálně tyto: http://www.hifionline.cz/kabely/cinch-kabely/1543-dynavox-cinch-kabel-rca/ Pokud externí DAC nepřinese ve vaší aparatuře toužený výsledek, můžete jej do 14 dnů vrátit ..
07.10.2013 17:11
Magic+ vs. Beyerdynamic DT 800 600ohm | od: Jiří Jeřábek
Dobrý den pane Holcnere, zvládne tento DAC i uvedená sluchátka s impedancí 600ohm? Sluchátka mají méně výrazné basy, proto si myslím, že pokud je tento DAC zvládne vybudit, tak by to mohla být dobrá volba. Jaký je Váš názor? Děkuji za odpověď. Jeřábek
08.10.2013 08:59
Re: Magic+ vs. Beyerdynamic DT 800 600ohm | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, přesně tak.. Potřebujete hutnější podání bez náznaku ostrosti a to DacMagic+ perfektně splňuje. K Beyerdynamic DT 880 vřele doporučuji !
08.10.2013 18:11
Je vhodny opticky vystup z PC jako zdroj signalu ? | od: rodrixs [radek.hav@volny.cz]
Dobry den, Uvazuji o koupi tohoto DAC prevodniku, Jako zdroj zvuku chci pouzit opticky vystup z integrovane zvukove karty v PC (24 bit Realtek® ALC1150 - po zvukove strance hrozny smejd). Je to konkretne pro tento DAC DacMagic+ dobry napad ? Jen pro uplnost, budu prehravat na aktivnim repro Tascam VL-X5 + Jamo sub 260. Jen si nejsem jist na kolik opticky vystup z levne karty muze ovlivnit / degradovat zvuk a znehodnotit take investici do drazsi komponenty. Diky predem !
10.10.2013 09:52
Re: Je vhodny opticky vystup z PC jako zdroj signalu ? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, pokud nebudete digitální výstup upsamplovat v PC, ale necháte jej v jeho základní podobě ( 44,1kHz / 16bit ), neměla by se zvuková karta v PC na kvalitě zvuku podílet. Nicméně ji vždy budete moci zcela obejít, použitím USB propojení ..
21.11.2013 20:34
DacMAGIC plus | od: Dan
Dobrý den, mám dotaz, zda je DacMAGIC plus vhodný pro sluchátka SHURE SRH940 a SRH1840. Díky
22.11.2013 11:44
Re: DacMAGIC plus | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, uvedené typy sluchátek mají mírně ostřejší charakter zvuku, takže by sytý bas převodníku mohl působit příznivě. S nízkou impedancí sluchátek nebude problém ..
29.12.2013 14:08
pristup... | od: kocur [cegar@azet.sk]
Sa dopredu ospravedlnujem za OT ale na vianoce ma zena prekvapila tymto krasnym strojom... som maximalne spokojny ze mam taku zenu a ze dac hraje nadherne :) a chcem podakovat p. Holcnerovi a pani za expresne bleskove vybavenie a mily pristup ! Obchod mozem len doporucit a dakujem aj za vianocnu akciovu zlavu vazim si toho... pekny den..
04.04.2014 19:19
USB 88,2kHz | od: M.Kulhánek [elkul@seznam.cz]
Dobrý den. Uvažuji o koupi. Jen pro jistotu se chci zeptat zda podporuje sampl.frekvenci 88,2kHz 24bit při přehrávání z notebooku přes USB. Děkuji.
07.04.2014 09:41
Re: USB 88,2kHz | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ANO, frekvence 88,2 kHz / 24Bit je podporována jak v běžném, tak v asynchronním režimu.
17.06.2014 11:33
Rada... | od: mino6 [mino6@azet.sk]
Mám podobný produkt Musiland a chcem všetkým doporučiť jednu základnú vec. Vždy treba obísť zvukovku v PC, treba to pripojiť cez USB a aktivovať ASIO. Najvhodnejším prehrávačom je potom Foobar2000 alebo AudioGate od Korgu. Korg dokáže dokonca aj nahrávky v nižšom rozlíšení ako 24bit/192kHz do tohto rozlíšenia upscalovať. Foobar zase dokáže to čo žiadny iný prehrávač, ISO obrazy SACD-čiek vyrobené v PlayStation dokáže prehrávať v rozlíšení 24bit/352,2kHz, je to úplná nádhera a dynamika ako v štúdiu.
20.07.2014 00:07
lineární PSU | od: Pavel Prüher [paul7diesel@gmail.com]
Dobrý den pane Holcner Před nějakou dobou jsem u Vás vyhlížel tento DAC a nakonec ho i u Vás koupil. Při procházení webu a čtení recenzí jsem narazil na jednu kde se autor zmínil o napájecím zdroji a zdůrazňoval že při použití jistého lineárního zdroje je zvukové podání tohoto DAC mnohem lepší, atd. Což samozřejmě nemusí být nepravda nebo "snake oil" jak se říká. Osobně rozumím rozdílu mezi spínaným zdrojem a klasickým lineárním "trafem" a jejich charakteristikama (co z nich leze za proud, atd). Jen by mě osobně zajímal Váš názor na takovýto případný upgrade zdroje na lineární "trafo", jelikož věřím že jste se s tím už setkal. Děkuji za odpověď
05.08.2014 10:14
Re: lineární PSU | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, k tomuto mohu sdělit jen stanovisko výhradního dovozce: Výrobce použití jiných než originálních zdrojů důrazně nedoporučuje ! V případě poškození DACu neoriginálním zdrojem, můžete přijít o záruku.
08.08.2014 06:41
Re: Re: lineární PSU | od: Anonym
Napájení 12V DC 2A ... tak co pro poslechový test vyzkoušet 12V auto(moto)baterii ? ("čistota" napájení zaručena)
12.08.2014 17:48
Re: Re: Re: lineární PSU | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, jen upozorňuji, že auto baterie je tvrdý zdroj o napětí cca 12,6V. Výrobce může počítat s poklesem napětí z adaptéru při zátěži apod. Jen by mě zajímal zbytek Vašeho audiořetězce, že jste se tak upnul na zlepšení právě DACu ;-)
01.09.2014 20:56
Re: Re: Re: Re: lineární PSU | od: Prüher
Dobrý den, díky za upozornění, raději tedy od myšlenky jiného zdroje upustím :D Jinak zbytek sestavy jsou už jen sluchátka Beyerdynamic DT-880 a na xlr připojené studiové monitory. Celé to provozuji jako kvalitní hi-hi k PC :-)
01.09.2014 23:02
Re: Re: Re: Re: Re: lineární PSU | od: mittar [mittar@volny.cz]
Provozuji tento DAC s CENSE LINEAR POWER SUPPLY UNIT ADAPTER FOR Cambridge Audio DacMagic plus z ebay ... zapojene pres xlr do Samson Rubicon R8a ... nerozeznam rozdil ... mozna bych mohl zkusit porovnat ty zdroje na sluchatkach (Audio Technica ATH-W1000X) , jestli bude neco znat.
02.09.2014 19:16
linearni nebo origo zdroj | od: mittar [mittar@volny.cz]
Vyzkousel jsem se sluchatkama a lhal bych, kdybych tvrdil ze slysim rozdil ... mozna by to chtelo slepy test, neb se nedokazu oprostit od pocitu, ze vim z ceho to hraje a zustat neutralni
02.09.2014 19:49
Re: linearni nebo origo zdroj | od: Prüher [paul7diesel@gmail.com]
Zdravím, díky za sdílení zkušenosti, osobně jsem nečekal že rozdíl bude nějaká velká "pálka" :-)
10.10.2014 09:53
DacMagic vs D/A v AVR Denon 3310 | od: Milan S
Dobrý den, pane Holcner. Pořídil jsem si tento DA převodník a přes USB ho mám zapojený do PC, dále z převodníku vedu signál cinchema do CD vstupu na AVR. Pro účely porovnání vedu ještě signál optickým kabelem z integrované zvukové karty do optického vstupu v AVR. Vše přehrávám ve Foobar2000 s WASAPI modem, flac formáty. Když přepínám mezi DacMagic a D/A převodníkem v AVR, slyším jen minimální rozdíl ve prospěch magicu ---> slepým testem bych ale asi nepoznal co hraje. Repro mám regálové Monitor Audio BX2(místnost 3x3,5m). Nevíte v čem by mohl být problém? Nebo je daný DacMagic na stejné úrovni jak d/a v AVR a tím pádem je zbytečný? Možná jsem měl od něj moc velká očekávání a proto jsem teď zklamaný. mockrát děkuju za Vaši odpověď a přeju pěkný den.
11.10.2014 21:11
Re: DacMagic vs D/A v AVR Denon 3310 | od: Radek Janda [radek.janda@seznam.cz]
Se vší úctou k čínským výrobkům Cambridge Audio, kdy už konečně pochopíš, že výrobky rádoby se tvářící Anglické značky, stojí úplně za h ..... o. Nafouknutá bublina dovozcem Tykon.cz, který si kupuje testy a recenze a jejich následné velmi kladné hodnocení, aby ukázal jak tato značka hraje. Nedivím se, že je pak mnoha lidem do breku, když slyší kvalitně postavené stroje.
27.10.2014 12:21
Re: DacMagic vs D/A v AVR Denon 3310 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, problém je nejspíše v tom, že na stávající sestavě nejste schopen rozeznat výraznější kvalitativní posun s použitím jakostního DACu ! Zvuk degraduje vlasní AVR, repro, kabely apod ..
22.11.2014 22:06
USB propojení | od: Jirka Sťahel [jstahel@seznam.cz]
Dobrý den, souhlasím že se v řetězci v určité cenové třídě nepozná rozdíl. Záleží na každém stroji, zdroji, repro i propojení. Co na USB kablíku? Má cenu kupovat USB kabel za tisíce, když obyč stojí pár stovek? Jdou tam přece jen jedničky a nuly? Dvě úrovně napětí. Lze tam co zkazit, či zlepšit? A má vůbec hudba z PC, či notebooku i v bezztrátovém formátu tu kvalitu?
24.11.2014 12:25
Re: USB propojení | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, kvalita hudby přes USB převodník může mít dokonce studiovou kvalitu ( 24bit/ 192kHz ) Důležitý je pochopitlě původ nahrávky a případná manipulace s ní .. Pro běžnou reprodukci v kvalite CD by měl postačovat při délce do 2m běžný USB kabel. Při větší délce kabelu, nebo vysokém datovém toku, může mít nevhodný kabel vliv na nárust přenosových chyb, které musí následně DAC opravovat.
23.12.2014 07:14
Měním názor aneb procitnutí audiofila :-) | od: Anonym
Téměř před 3 roky jsem zakoupil tento DAC a provozoval jej v sestavě "notebook s Foobar2000 / USB transport do DACMagic+ / XLR výstup na RCA vstup koncových Vincent SP996 / Metas XT 701. Zvukově k mé plné spokojenosti, dálkové ovládání Foobaru2000 z mobilu s androidem nemělo chybu. V tichých pasážích hudby však rušil ventilátor notebooku. Kruciš, co s tím. Jen pro legraci jsem místo notebooku připojil datový výstup (OTG) mobilu (Samsung S4) s androidem s aplikací USB Audio Player PRO na USB vstup DAC Magic+ a naprostá paráda, nikde se nic netočí, žádný ventilátor a zvuk, prostě jsem si sednul na zadek. A když si hudební data mobil sosá přes Wi-Fi z NASu z vedlejšího pokoje, pak nevím jak vy, ale já jsem změnil názor na potřebné vybavení audiofila ! :-) A klidně do mě ! :-)
19.02.2015 00:34
prosim o radu | od: jakub [neu@centrum.cz]
Dobry den Rad bych si koupil nejaky dac prevodnik. K poslechu hudby pouzivam imac a ipod pripojeny pres kabel 3,5mm -->2x xlr do SM PRO audio nano Patch Plus -->2x balanced xlr kabel do aktivnich studio repro Yamaha HS7 s HS8s subwoofer. Myslite ze ma cenu koupit dacmagic plus pro lepsi poslech nebo bych mel radeji upgradovat repro a pak se teprve poohlizet po dac prevodniku? Dekuji za odpoved
19.02.2015 15:30
Re: prosim o radu | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, "SM Pro Audio Nano Patch Plus" - to zní opravdu strašidelně na to, že se jedná o pasivní potenciometr :-)) Vzhledem k tomu, že vaše aktivní repro mají symetrické vstupy a hlavně by jste přešel na Mecu z analogových výstupů na digitální, bude myslím pro Vás posun dramatický. Nezapomeňte na digitální kabel - pro iMac se hodní tento: na straně Macu 3,5mm a na straně DACu Toslink : http://www.hifionline.cz/kabely/opticke-digitalni-kabely/1715-viablue-digital-optical-tos-3-5mm-1m/... případě zájmu mne neváhejte kontaktovat ..
24.04.2015 04:37
sluchátka s nižší impedancí | od: Anonym
dobry den , bylo by to poslouchatelné s in-ear sluchátkama ,cena kolem 1500Kč, imp 18 ohm , nebo jaky vliv by mela ta nižší impedance ? Bylo by to dočasné řešení než bych si vybral adekvátní sluchátka,ostatně mohli by jste me doporučit nějaká vhodná sluchátka ,cenově ideálně kolem 5k ? poslouchám klasiku, akustiku, sem tam rock. Hledám nějaky DAC s kvalitnějším sluchátkovým výstupen v této cenové relaci. dekuji
27.04.2015 17:09
Re: sluchátka s nižší impedancí | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, někteří výrobci kompenzují nízkou citlivost samotných sluchátkových reproduktorů ( nejčastěji v tzv peckách ) nízkou impedancí, takže sluchátkem teče větší proud, což samozřejmě zatěžuje více samotný zesilovač. S DacMagic+ budou nízkoimpedanční sluchátka určitě fungovat dobře.. Na převážně akustické žánry pak mohu doporučit AKG 702 nebo Sennheiser HD 600 nebo 650 - ty jsou příjemnější na rock. Bohužel nižší cenové kategorie nemám naposlouchané ..
02.09.2015 11:57
Jako upgrade pro Fiio X5 | od: Ivan Škarda [ivan.skarda@outlook.com]
Dobrý den, Již delší dobu hledám sluchátkový zesilovač a/nebo DAC pro upgrade hudebního projevu svého přehrávače Fiio X5. Používám převážně sluchátka ATH M50X a občas Sennheiser HD595. Zavrhl jsem už různé přenosné, a předražené, přenosné přenosnés sluchátkové zesilovače, navíc poslouchám téměř výhradně doma. Zajímal by mě Váš názor. Doporučil byste tento přístroj, či by mi stačil pouze sluchátkový zesliovač jako např.VINCENT KHV 111 mk ? Bude lepší upgradovat i DAC sekci ve Fiiu ? Děkuji za odpověď
04.09.2015 14:33
Re: Jako upgrade pro Fiio X5 | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, nemám bohužel praktickou zkušenost s tímto přehrávačem Fiio, ale obecně se dosahuje u podobných přehrávačů lepších výsledků při použití sluchátkového zesilovače s vestavěným DA převodníkem .. Mám nyní jeden DacMagic plus bazarový.. Pokud byste měl zájem, kontaktujte mě mailem ..
08.01.2016 20:30
Kde může být chyba | od: Martin
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde může být chyba, když si v PC přes klasický foobar pouštím nahrávky ve vyšším rozlišení 24bit 96kHz, tak modrá dioda na Dacmagicu indikuje stále signál 44.1kHz. Propojeno mám USB kabelem. Mám někde v PC něco přenastavit? Děkuji za radu, Martin Skalický
09.01.2016 10:24
Re: Kde může být chyba | od: mittar [mittar@volny.cz]
No napadají mě dvě verze, já mám třeba na stálo 192 ve win, abych i přes hudbu slyšel, že přijde mail, Facebook .... A nebo nemáte ve foobaru nastaven Wasapi plugin.
10.01.2016 10:33
Re: Kde může být chyba | od: Martin
Moc děkuji všem za rady. Vyřešeno!
17.12.2016 15:12
DAC vs CD | od: Peter [signum32@gamil.com]
Dobrý deň. Poprosím Vás o Váš názor. doporučili by ste kúpu DAC do 15 000kč a pripojenia medzi DVD sony použitého ako transport a nasledne do Receiveru Yamaha alebo kúpiť CD prehrávač za cca 15 000kč. Ide mi dosiahnuť vrámci tejto cenovej hladiny čo naj zvuk z CD. Počúvam cez slúchatdlá ATH M50. Ďakujem za odpoveď a prajem príjemné prežitie sviatkov.
20.12.2016 08:57
Re: DAC vs CD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, o jaký Receiver Yamaha se jedná ? On nemá digitální vstupy ? Kontaktujte mne případně mailem ..
29.12.2016 11:02
pripojeni TLF pres USB? | od: Anonym
DObrý den, je možné připojit tel s androidem přes USB? Jiný způsob než přes BT 100? děkuji DM
03.01.2017 17:09
Re: pripojeni TLF pres USB? | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, toto propojení výrobce neuvádí, takže jej ani nemůžeme doporučit. Může dojít k poškození USB vstupu případně i telefonu ..
18.04.2017 12:59
DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus vs Styleaudio - Carat Sapphire | od: Petr
Dobry den, pred lety jsem od Vas koupil Carat Sapphire DAC k sestave Vincent 226 MkII a Aurum Cantus Melogy M-103. Rikal jsem si, ze posunu Carat Sapphire na chalupu. Je DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus lepsi nez Carat, nebo bych musel sahnout do vyssi cenove hladiny? Poslechovy zanr je mix vseho. Diky za info Petr.
20.04.2017 10:02
Re: DAC CAMBRIDGE DacMAGIC plus vs Styleaudio - Carat Sapphire | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, komunikace pokračuje mailem ..
18.11.2018 09:48
DAC CAMBRIDGE | od: Zdeněk Hrdý [1962zdenek@seznam.cz]
Dobrý den.Zvažuji koupi tohoto dacu,ale nejdřív se chci s Vámi poradit.Mám Cambridge CXC transport a hraji ho přes Cambridge CXA80.Chtěl bych mezi ně dát tento DACMagic plus. CXA80 má svůj dac,ale chtěl bych dac oddělit samostatně.,To je optikou z CXC do dacu a analogem(XLR)kabely do CXA80.Bude to mít vliv na kvalitu zvuku nebo je to zbytečné,protože CXA80 má kvalitní dac už zabudovaný?A ještě mám jeden dotaz.Dá se koncový zesilovač CAMBRIDGE 651W použít jak monoblok při koupi dvou koncových zesilovačů? Předem moc děkuji za odpověď.Zdeněk H.
19.11.2018 10:07
Re: DAC CAMBRIDGE | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, vzhledem k tomu, že zesilovač již má v podstě totožné integrované DA převodníky Wolfson WM8740 jako externí DacMagic plus, nepříjde mi rozumné zbytečně prodlužovat analogovou signálovou cestu .. Místo propojení optikou bych propojit CD transport kvalitním koaxiálním kabelem, například Viablue https://www.hifionline.cz/kabely/coax-digitalni-kabely/1700-viablue-digital-coaxial-1m/ a minimálně k zesilovači použil stíněný napájecí kabel PANGEA AC14SEMKII, který má u Cambridge významný vliv na podání prostorovosti a detailů nahrávky https://www.hifionline.cz/kabely/sitove-kabely/2048-pangea-ac14semkii-sitovy-kabel-1-5m/ Koncový zesilovač Cambridge 651W se jako monoblok zapojený do mostu použít nedá .. Nevím, co vás konkrétně v reprodukci trápí, ale když mi do mailu vše popíšete, možná, že najdeme řešení .. ;-)
20.11.2018 10:32
DAC Magic + NAD | od: Anonym
Dobrý den, provozuji sestavu NAD C542 + NAD T742 + repro ze staré poctivé uzavřené provenience, nad čímž se možná mnozí pozastaví, nicméně i v této sestavě je citelný přínos lepších převodníků C542 v barvě i detailech, stejně tak SÍŤOVÝ FILTR SUPRA MD06-EU/SP zejména v basové složce. Se zvukem jsem spokojený, ale stále častěji jako zdroj slouží PC propojený s receiverem přes TCO kabel. Rád bych sestavu doplnil o převodník, který by nahradil CD přehrávač (ten bych propojil přes cinch digitální výstup) A sem směřuji svůj dotaz, jistě že převodník bude patrně kvalitnější nežli CD přehrávač, ale spíše zda si komponenty sednou svým charakterem, zda to není krok úplně mimo, děkuji za názor.
20.11.2018 16:00
Re: DAC Magic + NAD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, není mi jasné, co máte na mysli kabelem TCO.. U AV Receiverů ale není vyjímkou, že propojení zdrojů digitální cestou přináší mnohdy lepší výsledky nežli analogové vstupy. Z tohoto důvodu se pak externí DAC ve spojení s AV Receiverem nemusí významně projevit na výrazně vyšší kvalitě zvuku.. Nicméně, co se chrakteru zvuku týká, má Cambridge DAC hutnější projev obdobně jako značka NAD, takže krok úplně mimo to určitě nebude ..
21.11.2018 07:54
Re: Re: DAC Magic + NAD | od: Anonym
omlouvám se, myšleno TOC - digitální optický kabel. CD přehrávač je připojen analogově, což přináší citelně lepší výsledky. Děkuj za infoi, až budu mít časový prostor, tak objednám na vyzkoušení. Rád bych otestoval přínos i připojení přes USB
21.11.2018 10:19
Re: Re: Re: DAC Magic + NAD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, tak pokud se vám analogové propojení CD přehrávače s AVR jeví jako lepší, mohl by DAC Cambridge v sestavě fungovat dobře ..
24.02.2019 10:20
Re: Re: Re: Re: DAC Magic + NAD | od: Anonym
Tak funguje opravdu dobře, scéna je otevřenější a zejména ve výškách klidnější. Oproti C542 mi přijde trochu menší ale spíše jiná barevnost, ale to je dáno pravděpodobně jiným charakterem, na který jsem zvyklý. Rozdíl je to Na objektivní porovnání bych potřeboval dvoje stejné kabely
02.03.2019 08:41
SACD | od: Jirka Sťahel [jstahel@seznam.cz]
Dobrý den. V sestavě mám zapojen transport Cambridge CXUHD a následně přes coax Magic plus. CD přehrávám k plné spokojenosti, ale zkoušel jsem přehrát SACD a ticho. Je to nastavením, nebo je to formátově technicky nemožné??? Děkuji Jirka
02.03.2019 11:59
Re: SACD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, signál z přehrávané vrstvy SACD je přítomen pouze na HDMI výstupu nebo ( pokud je přehrávač vybaven interními DA převodníky ) na analogovém výstupu. Chcete-li využít externí DA převodníky s koaxiálním vstpupem, musíte zvolit na disku CD vrstvu. Toto platí u všech SACD přehrávačů a souvisíto s ochranou proti kopírování ..
02.03.2019 21:43
Re: Re: SACD | od: Jirka Sťahel [jstahel@seznam.cz]
Aha, takže protože mám SACD transport, tak je mi tento přehrávač úplně na nic, v tomto směru. Docela nefér od výrobce uvádět že je to SACD přehrávač, když není. Děkuji za objasnění
03.03.2019 09:19
Re: Re: Re: SACD | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, ano máte pravdu .. V tomto případě by se mělo opravdu spíše asi uvádět místo slova "přehrávač" název "transport" ..
17.07.2019 12:40
hlasitost | od: pavel [pavel.datel@seznam.cz]
dobrý den koupil jsem si DAC magic 100..používám se zesilovačem CA Azur 851A...oproti CD denon hraje Magic 100 o dost tišeji.. polepšil bych si koupí DAC magic plus? dík
17.07.2019 16:53
Re: hlasitost | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, analogový výstup DA převodníku DacMagic 100 má standardní výstupní úroveň podle DIN ( 2V při plném vybuzení ) Stejně tomu je i u modelu DacMagic plus. Zkotrolujte, zda-li vám úroveň nesnižuje samotný zdroj digitálního signálu ( softvérový přehrávač, telefon apod .) Příště nezapomňte zaškrtnout políčko "Požadovaná odpověď:" Dotaz jsem objevil náhodou ..
17.08.2020 19:46
DAC s integrovaným zesilovačem | od: Jindra
Dobrý den, rád bych si koupil integrovaný zesilovač (Creek 50A). Dá se k němu zapojit tento DAC? Poslech z PC. Nějak vypnou zabudovaný předzesilovač a využít ho pouze jako DAC. Děkuji
17.08.2020 19:49
Re: DAC s integrovaným zesilovačem | od: Jindra
DAC už mám doma. Chtěl bych ho využít z tomuto int. zesilovači pouze jako DAC. Děkuji
19.08.2020 08:40
Re: Re: DAC s integrovaným zesilovačem | od: JIŘÍ HOLCNER
Dobrý den, funkci PreAmpu u DacMagic plus vypnete jednoduše stiskem hlasitosti a zapnutím přístroje. Potom bude fungovat pouze jako DAC. V PC nastavit mapovat přes externí USB zvukové zařízení ..

Přidání diskusního příspěvku

 
   Neveřejný
   Neveřejný

Sledování diskuze bude možné kdykoliv odhlásit odkazem v e-mailu.

auriol




Systém: D/A 24 / 384
Vstup Coaxial: ANO
Vstup Optical: ANO
Vstup AES: NE
Vstup USB: ANO
Vstup HDMI: NE
Vstup analog RCA: NE
Vstup analog XLR: NE
Výstup analog RCA: ANO
Výstup analog XLR: ANO
Výstup na sluchátka: ANO
Regulace hlasitosti: ANO


CAMBRIDGE AUDIO BT100
Výrobce: CAMBRIDGE AUDIO
Kód: CABT100
Plug-and-play bezdrátový Bluetooth audio přijímač
Cena 2 990 Kč
VIABLUE DIGITAL OPTICAL 1M
Akční cena
Výrobce: VIABLUE
Kód: VBLO1M
High End optický digitální kabel. Délka 1 m.
Cena 2 400 Kč
Akční cena 1 800 Kč
CAMBRIDGE DIGITAL COAX 1m
Výrobce: CAMBRIDGE AUDIO
Kód: CADRCA1M
Digital coaxial kabel series 300 Délka 1m.
Cena 790 Kč

Nebylo nalezeno žádné zboží!

Společnost Cambridge Audio byla založená v roce 1968, dnes patří k předním světovým výrobcům kvalitní HiFi techniky. Styl, který měly již první produkty Cambridge Audio zůstal stejně osobitý jak v letech počátečního rozvoje, tak i v době brutální konkurence značek z dálného východu . Milovníci hudby na celém světě vědí, že Cambridge Audio je synonymem pro výborný poměr kvality vůči ceně.
Léty ověřený klasický styl, vynikající zvuk a kvalita zpracování dělá z Cambridge Audio komponentů výbornou alternativu.


Konstrukce skříní přístrojů AZUR se zcela vymyká běžným standardům dané kategorie.

Profilované ocelové bočnice spolu s hliníkovými panely tvoří velmi silné šasi,odolné proti vibracím a je zároveň magneticky stíněné...
 

Toroidní transformátory aplikované v produktech Cambridge Audio jsou velkoryse předimenzované a připravené kdykoli dodat potřebnou energii pro zachycení atmosféry Vašich oblíbených nahrávek…
 

 



Zpět